Gå til innhold

Julegave til fersk kone...

Gjest Gjest i kveld, så ikke "sje

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest i kveld, så ikke "sje
Skrevet

Som herre her inne så kan vel dere jenter komme med tips ;)

Vi har det jo så fint, nygifte og stadig like forelsket :klem: Jeg har en tendens til å skjemme elsklingen min litt bort, for hun fortjener jo hele verden :hjerter_rundt: Og hva i all verden for noen gaver kan jeg finne på denne gangen??

Har gitt det som er av diamanter, og det er litt kjedelig med smykker enda en gang, synes jeg.. Vi bor jo sammen og har felles økonomi, så penger og gavekort er vel helst lite spennende.

Har lurt på å lage noe fint, men er litt vanskelig for en med bare tommeltotter utlevert :smilorange: Men jeg vet jo at det er disse kalenderne, kan jo være noe å lage det, der trengs råd i såfall. ( Har tidligere gitt en veldig artig eske med 15 forundringskonvolutter inni, med både kino, massasje, ut å spise, støvsuging, vask og mye mer inni, til og med flakslodd :Hehe:

Hva i all verden ønsker en jente seg da, sånn egentlig når du har det meste???

ALLE tips og råd blir tatt i mot med glede :smilyblomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne hører i beste fall inn under "Samliv og relasjoner"...

Hm.."nygift og fortsatt forelsket"...det var da også en formulering.

Gjest Nygift, ENDA mer forelsket!
Skrevet

Ok, beklager om det ble i feil avdeling :rodme: Men vær litt grei med meg da, og jeg må si at navnetittelen min ble litt rar ja :legrine:

Men poenget er jo om det er noen tips i luften,,, any1?

Skrevet

Mitt utgangpunkt blir kanskje noe annet, vi har vært sammen leeenge og er kanskje ikke like forelsket lenger. Men min kjære smeltet meg totalt når han plutselig kom hjem fra byn med et digert stafeli under armen. Jeg hadde nevnt i forbifarten at det hadde vært hyggelig å male igjen......

Hva liker hun, hva driver hun med, hva ønsker hun å bruke tiden sin på? Er det et sted dere har snakket om å reise til? Er det noe hun liker godt, men som er lenge siden hun har gjort?Har lite konkrete forslg til deg, men lykke til med gavejakten.

Skrevet

En reise/tur/weekend for to til en by/land/øde landsted som du vet at hun gjerne vil besøke?

Skrevet

Spa helg? Gavekort hos hudpleier? Sko!!! (min favoritt)

Skrevet

Uttrykket "fersk kone" kan tolkes som om denne konen er nr. 5 i rekken, og at du snart nytter henne ut med en ny. :forvirret:

Skrevet
Uttrykket "fersk kone" kan tolkes som om denne konen er nr. 5 i rekken, og at du snart nytter henne ut med en ny.  :forvirret:

:ler:

Den eneste, første og ikke minst den Aller Mest Fantastiske damen i hele universet er det :hjerter_rundt::kghjerte:

Bra med litt idèer her, plutselig kom jeg på at klatring har blitt nevnt tidligere. Der er jeg blank, får sjekke om noe å prøve oss på.

Har jo så mye å styre med for tiden, er litt ekstra :humpe: for tiden, piller er history og en gang så kanskje vi treffer blink :tommel: Ikke det at vi stresser. Er artig å lese her inne på kvinneguiden. Ser at det blir ofte artige diskusjoner om " ingenting " og det er jo det som er fin tidtrøyte å lese.

Er stadig åpent for gode råd, synes ellers at jeg har kommet i gang tidlig med årets pakker jeg :hoppe:

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Hvis du tidligere har gitt henne masse smykker, hva med å nå gi henne et smykkeskrin?

Jeg er selv i den situasjonen at jeg har fått en masse smykker av min kjære (også nygift og VEEELDIG forelsket), men har aldri fått smykkeskrin, så det er nr 1 på ønskelisten i år.

Og hvis du vil ha en personlig vri, kan du lime inn et bilde av dere, skrive noen søte ord og gjemme de i de forskjellige skuffene i skrinet, dekorere det litt selv, etc..

Skrevet

Smykkeskrin er en god ide!

Eller hva med gavekort i en luksuriøs undertøysbutikk? Du kan evt snoke i skittentøyet og finne størrelsene hennes.

Skrevet
Eller hva med gavekort i en luksuriøs undertøysbutikk? Du kan evt snoke i skittentøyet og finne størrelsene hennes.

Eller han kan jo snoke i det rene undertøyet...Det er kanskje mer delikat??? :ler:

Skrevet

Smykkeskrin var en kjempe god ide, jeg fikk det av svigermor etter jeg fødte første jenta vår. Hun var tenkt å kjøpe et smykke, men mannen min fortalte at jeg hadde så mange. Så da fikk jeg smykkeskrin, et skikkelig flott i skinn.

Gjest trådstarter, like lykkelig!
Skrevet

Ja det er fint med smykkeskrin, det vet jeg for det fikk hun for to år siden ;)

Skrevet

Parfyme, klær, fadderbarn, tur på spa, en god bok? :)

Skrevet

Den beste gaven jeg har fått av min mann er et nydelig kjærlighetsbrev ;) Om han hadde lagt ved et hjemmelaget "klippekort" på massage så hadde det vært lykke oppunder taket :ler:

Ellers,så hadde en langweekend i en av europas storbyer heller ikke vært å forakte ;)

Gjest Kamela ikke innlogget nå
Skrevet

Legg inn spørsmålet ditt i Juleforumet du, der er vi veldig klar for sånne spørsmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...