Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Samboeren min har ikke hatt mensen på 6mnd, kan hun bli gravid da? Har man eggløsning selv om man ikke har mens?
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Det at menstruasjonen uteblir er jo et klassisk tegn på graviditet. Går kjæresten din på noen form for hormonell prevensjon? Det kan nemlig også bidra til at mensen uteblir. Hun bør ta en graviditetstest, og om den skulle vise seg å være negativ burde hun kanskje ta seg en tur til legen. Det er ikke normalt at mensen uteblir uten grunn.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Grunnen er at hun spiste for lite,trente for mye og gikk ned i vekt. Nå gjør hun det hun kan for å få mensen tilbake
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 OK. Jeg hadde tatt meg en tur til legen hvis jeg var henne. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Man har jo alltid eggeløsning én gang før mensen kommer uansett, så teoretisk kan hun bli gravid - iallfall hvis hun gjør det hun kan for å få mensen tilbake for øyeblikket...
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Man har jo alltid eggeløsning én gang før mensen kommer uansett, så teoretisk kan hun bli gravid - iallfall hvis hun gjør det hun kan for å få mensen tilbake for øyeblikket... ← Stemmer det, ville ikke tatt noen sjanser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå