Gå til innhold

For ung til å gifte meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg mener ikke du er for ung til å gifte deg. Men jeg mener at dere ikke er klar for å få barn hvis dere ikke er klare til å gifte dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dere er da ikke for unge :)

Like greit å väre ung og vakker brud :sminkedokke:;) da du likevel vet at det er manen i ditt liv! Hvorfor da vente 10 år til - bare for å ha en viss alder inne... Näääh!

Såå liten er man ikke da man er 23 år! Også må duu huske på at vi utvikles og blir voksne i forskjellig takt. Det som er rett for deg nå, behöver ikke å väre rett for venninnen(e) din(e) för om 15 år.

Lykke til med bryllup!!! det er helt herlig.... :hjerter:

Gjest Gjest_Mystic Lady_*
Skrevet

Jeg er 23 og samboeren min ( min kommende mann:-) ) er 26 og vi har vært sammen i ni år i mars neste år. Vi skal gifte oss til sommeren, har vel nærmest blitt tatt som en selvfølge at vi burde gifte oss etter så mange år sammen så ikke noen kommentarer om for ung og for tidlig her i gården nei :-) :-)

Skrevet

Jeg har to venniner som skal gifte seg neste år.. Hun ene er da 21 mens hun andre nettopp har fylt 20.. Hun ene har hvertfall vært samboer med kjæresten sin en god stund og tydeligvis vært sammen veldig veldig lenge..

Skrevet

Jeg er også 83-modell og har faktisk ikke tenkt tanken på at jeg er for ung til å gifte meg, har heller ikke fått noen komentarer rundt det. Nå har vi to barn da og er vel etablerte, så det er kanskje derfor.

Ønsker deg lykke til jeg!

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Heisann! Jeg gifta meg når jeg var 21 år. Da vra mannen min og jeg begge studenter med dårlig råd, og dårlig leilighet. Men vi hadde lyst til å gifte oss og gjorde det. Bryllupet vårt var kjempekoselig oglagt opp etter vår egen lommebok. Alt går med planlegging :)

Om du har lyst til å gifte deg nå, så er naturligvis bare å gøre det!

Skrevet
Jeg ble 23 år 22. juni og giftet meg 1. juli.

Og jeg ble 25år 22.juni og giftet meg 21.juli :)

Det virker som om du og kjæresten din er veldig sikre på hverandre og vil dette, så da synes jeg ikke det er noe galt i at dere gifter dere. Hvis dere er sikre på at det er dette dere vil, så hvorfor ikke?! :)

Lykke til, det kan bli et kjempefint bryllup selv om dere ikke har så mye penger. Vi giftet oss også uten å ha så mye penger, men vi hadde et kjempeflott bryllup likevel, og vi fikk masse tilbakemeldinger på at bryllupet vårt var nydelig til tross for at vi hadde gjort det på den måten vi gjorde det :)

Gjest Ballerina
Skrevet

JA! Du kan både gifte deg, få råd til et lite bryllup OG ha tid til studier og planlegging! Jeg er selv 21 år, vi har satt dato til august 2008 (da vil jeg jo være 23), og jeg synes det er helt perfekt. Jeg er også av den oppfatning at man skal være gift før man får barn.

Hvis du begynner nå (etter eksamen f.eks.) med planleggingen, så skal du klare deg fint til sommeren! Begynn med å finne kirke og lokale så kommer det andre av seg selv :) Kan anbefale sider som www.bryllupsdagen.no , www.bryllupsmagasinet.no - derfra finner du flere linker!

LYKKE TIL!!! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...