Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Hvilke ting har dere hatt opp i musa? Her er det bare å ramse opp da jenter. Selv har jeg hatt penis,fingre,vibrator/dildo, banan hm...noen flere?
Gjest niomi Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Tjaaa... -Fingre -Tissefanter -P-ring -Stikkpiller -Tamponger -Dildo-greier Dett var dett, gitt!
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 -Tiss -O.B -Stikkpiller -Fingre -Dildo -Baby
Gjest Snuske Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 fingrer pikk dildo/vibrator tamponger stikkpiller Det der metall-greiene som legen setter inn ved rutinesjekk Med andre ord, litt av hvert, og halvparten av det var veldig lite opphissende ja..
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 -Penis -Tamponger -Stikkpiller -Fingre -Banan (Et desperat forsøk på å bryte jomfuhinnen min da jeg var yngre )
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Det der metall-greiene som legen setter inn ved rutinesjekk ← Det også selvsagt, og fra og med i morgen vil jeg også ha hatt en p-ring i skjeden.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Det meste som er nevnt tidliger + Agurk, gullerot , ja på mitt forsøksstadie Nå er det kun naturlig vare som gjelder....
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 fingre, dildo, penis, grønsaker av forskjellige slag og en cola glassflaske. Sistnevnte var bare dritt kaldt. :/
Vesla89 Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Det som har kommet inn er vel... -Fingre -Tissefanten til gutten min -Tamponger - Vibratorer - Slike egg-kuler - Og for ikke glemme.. tungen hans (så langt som den kom*drømme*)
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 -Pikk -Fingre -Tunge -Tampong -Vibrator -Skaft av barberhøvel -Gynekologjekk -Stikkpille for sopp det var vel forhåpentligvis det.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 Det meste som er nevnt tidliger + Agurk, gullerot , ja på mitt forsøksstadie Nå er det kun naturlig vare som gjelder.... ← Får vel strengt talt ikke blitt mer naturlig enn en agurk og gulrot sånn jeg ser det
Gjest Norwegian Blue Skrevet 8. november 2006 #12 Skrevet 8. november 2006 -Penis -Tampong -Fingre -Tunge -Og "det flaue, desperate": skaftet til en skrutrekker Vet ikke helt hva jeg holdt på med jeg, kjeda meg litt..
Gjest niomi Skrevet 9. november 2006 #13 Skrevet 9. november 2006 -Pikk -Fingre -Tunge -Tampong -Vibrator -Skaft av barberhøvel -Gynekologjekk -Stikkpille for sopp det var vel forhåpentligvis det. ← Hva gjorde det der inne?
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #14 Skrevet 9. november 2006 alt det andre pluss ett etui til en sigar..
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #15 Skrevet 9. november 2006 Mye av det som er nevnt ovenfor, pluss en mascara og en liten parfyme-flaske. Desperate stunder.. Og et stearinlys. Ellers så fungerer barberhøvel med vibrering ypperlig til mye rart
Gjest Gjest_jente19_* Skrevet 9. november 2006 #16 Skrevet 9. november 2006 Mye av det som er nevnt ovenfor, pluss en mascara og en liten parfyme-flaske. Desperate stunder.. Og et stearinlys. Ellers så fungerer barberhøvel med vibrering ypperlig til mye rart ← Haha..mens vi er inne på vibrering... noen som har prøvd elektrisk tannbørste? :blunke:
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #17 Skrevet 9. november 2006 Herre gud så flaut å si det.....men sølvpapir/aluminiumsfolie passelig formet.....at det e muli
Gjest Gjest_Rita_* Skrevet 9. november 2006 #18 Skrevet 9. november 2006 Pikk, vibrator, agurk, banan, hånd, farrisflaske, termos, levende ål.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #19 Skrevet 9. november 2006 levende ål. ← What...???? klasifiseres til dyremishandling det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå