Gå til innhold

Vinterdress til barn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hel dress fra ReimaTec er suverent bra til de små, fasongen er kjempeflott - meget god å bevege seg i. Vi har vintre med mye kald vind og våt snø - og er kjempefornøyd med reimaTec:) Mine barn har ikke blitt klam i den, og den passer til all slags vær bare man tenker over hva man har under den.

Videoannonse
Annonse
Gjest prestekrage
Skrevet (endret)

Legger inn linken til testen fra "tv2 hjelper deg"... Den gir jo en god pekepinn på hvilke du bør velge

Parkdresser

Fant testen til forbrukerportalen også jeg Parkdesser2

Men- ett lite nb: KappAhl dressene har vel vært utsolg i omtrent alle butikkene siden midten av septemer!!! (men for all del- dersom noen vet at de har fyllt opp igjen- Please tell me!!!)

Endret av prestekrage
Skrevet (endret)

Som førskolelærer har jeg sett mye rart i dresser.

De med avtagbart fòr styrer jeg unna, blir bare krøll med fòret når man kler på.

Her i huset kjøper vi kun reima tec dresser til ungene. Da vet jeg at de holder seg tørre og varme. Dessuten er det den beste dressen for de små med tanke på bevegelighet. Pondus fikk sin første dress da han var 5 mnd.

Med 2 barn i huset kan de dessuten arve av hverandre.

Endret av pondusa
Skrevet

Når det gjelder testing av parkdresser (og andre ting), vær klar over at disse er veldig subjektive. Noen ganger synes jeg de trekker litt formye poeng ifra pga at dressen koster mye penger. Det må jo vi som foreldre vurdere selv.

En parkdress som blir vinner i en test, kan plutselig havne på bånn i en annen test. Litt merkelig.

Testene har utrolig markedskraft (pluselig er Kappahl utsolgt..), kan jo begynne å lure på sammenhengene av og til..

Hva gjelder avtagbart for, i Trolldressen til junior er foret festet så godt, at det overhodet ikke er noe problem ved på-og avkledning. Hvis man slurver og ikke setter foret ordentelig på plass, så vil det selvsagt ikke fungere.

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet
Skal kjøpe vinterdress til lillegutt på fredag. Han er straks halvannet år, og trenger en dress til vinteren. Bor i Bergen, og det er vanligvis ikke så kjempekaldt her, men jeg vil allikvel ha en dress som tåler ulde og fuktighet bra! Må i hvertfall være slitesterk og vannavvisende!

Hvilken bør jeg velge? Har ikke lyst til å bruke 1000 kr på dress, men kanskje max 400 kr. Har sett på en mørkeblå på HM til 400 kr, den virker fin. Noen som har denne?

Hei.

Annbefaler deg å legge litt mer penger i vinterdressen til jr. Dresser fra bla H&M har et høyt innhold av en type gift du kan lese mer om på ulike forbruker tester.

Reima har dresser for alle årstider og er et vannvittig flott produkt- de er tynne ,vanntette,vindtette. Med ullundertøy og flis genser/bukse/hel dress under garanterer jeg deg at jr er varm i utelek enten det er i bhg eller hjemme:) Lykke til med valget.

:blomst:

Skrevet

Er veldig fornøyd med Reflex sine produkter. De koster under det halve av Reima sine og er like gode i følge de ansatte i barnehagene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...