Trampe Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Jeg får gratistur med danskebåten før jul!! Hva slags butikker må jeg få med meg? Jeg trenger masse nye klær!!! Gleder meg skikkelig her nå :-D
Annabell Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Gratulerer med turen! Det høres veldig kjekt ut, København er en kjempefin by Nå vet jeg ikke helt hva du er ute etter, men jeg kan iallefall anbefale noen gode shoppinggater. Strøget - der har du alle de store, Mango, Zara, H&M og de mer dyre som Gucci og Louis Vuitton. Illum Stormagasin som ligger der har masse bra butikker. I nærheten av Strøget ligger det flere gater som har mye spennende butikker, bla Købmagergade (v/Rundetårn), Krystalgade, Studiestræde, Ny Østergade, Gammel Mønt. Her kan du finne litt "smalere" butikker med bla vintage og ny dansk design. Ellers er jo Magasin du Nord ved Kongens Nytorv også verdt et besøk. God tur
Gjest Gjesta Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Er det generelt billigere å handle i København?
Annabell Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Det er ikke noe særlig billigere i København synes jeg. Visse ting kan være litt billigere som danske merker. Men det er jo mye større utvalg
Wonders Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Klart det er billigere, om du er prisbevisst. Om du kan burde du stikke innom Bella Senter og Fisketorget. To svære kjøpesentere nærmere Kastrup flyplass, går bane dit. Liker du musikk og dvd Ithaca? Liker reisefølget ditt det kanskje? Stikk innom FONA, vice a vie Chanel og Luis Vuitton. Nesten i begynnelsen av Strøget. I 2.egt er himmelen for enhver entusiast, BILLIG BILLIG BILLIG, og nytt! ALT innen musikk og film!
Trampe Skrevet 14. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2006 Tusen takk for tips, dere! :-D Vet ikke om det er billigere, men de har ihvertfall andre ting enn her, så jeg tenkte å kjøpe en del julegaver, og klær til meg selv
Gjest Skya Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Når du vandrer nedover strøget vil jeg anbefale deg å gå innom Aldo, de har mye fint, prisene er heller ikke så ille. Husker ikke hva som ligger i nærheten, men det ligger så ca. midt på strøget på høyre side når du går nedover fra rådhusplassen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå