gard Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Hei Jeg fløy med SAS igår og det var en artikkel der om hvor fint det er i Wien før jul. Jeg var en tur i Køben for noen år siden før jul og det var flott der med masse julelys. Så mitt spørsmål er...hvor er det beste julebyen? Hva en definerer som best varierer vel...men det må jo være julestemning, muligheten til å shoppe julegaver etc. Har dere vært på tur før jul til en destinasjon som dere synes var kjempefin? Jeg var forresten i Singapore for noen år siden før jul og det var litt spesielt å gå på¨Orachard road og se på julelysene og dra på juleshopping...i shorts
Gjest sion Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Heidelberg i Tyskland. Fantastisk by. I juleperioden har de et kjempestort marked i sentrum. Morsomt å være der om sommeren også, de har har helårs julebutikker
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Gøteborg, med jule-Lisebeg er kjempekoselig!
Nilma Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Jeg fløy med SAS igår og det var en artikkel der om hvor fint det er i Wien før jul. ← Høres bra ut, vi skal dit om to uker, og jeg har store forventninger til julestemningen der. I fjor var vi i Zürich og Basel like før jul. Veldig flotte og smakfullt pyntede julegater, og ikke minst: Julemarkeder. På sikt har jeg veldig lyst til å dra til Tallinn før jul, jeg synes det er en fantastisk by i utgangspunktet, så den må jo bare være enda bedre når det er julemarked der.
Arkana Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 (endret) Den beste julebyen er Lincoln, England. De har et av Europas største julemarkeder og det er helt fantastisk å vandre rundt i de brosteinslagte gatene og se på alle bodene, høre julemusikken og knaske på ristede kastanjer. Selve byen er jo så flott i seg selv og blir om mulig enda bedre når den er julepyntet. Dette er nok ikke shoppingdestinasjon nr 1, men stemningen kompenserer mer enn nok. Endret 8. november 2006 av Arkana
Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Praha er helt fantastisk hyggelig før jul!
Wonders Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 København tivoli skal visst ha ett helt spektakulært juleshow hvert år, som var verd enhver krone.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå