Gjest maja_87 Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Kevin Federline ble fulgt av et kamera team fra Much Music da han fikk en sms fra Britney Spears om at hun ville skilles. Se Kevins reaksjon da han fikk beskjeden... Synes nesten litt synd på han.. Hva synes dere?? http://www.girlfriend.no/news/se_kevins_reaksjon_pa_fil m/
Gjest maja_87 Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Opps fikk ikke med hele linken. prøver igjen, http://www.girlfriend.no/news/se_kevins_reaksjon_pa_film
Gjest Ailo Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 huff da.. Jeg synes litt synd på han jeg da.. Døvt å få den beskjeden når du har et filmcrew hengende etter deg..
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Jeg syntes ikke det så ut som han var så veldig "upset" som de påsto han var jeg da. Og hvordan i alle verden vet de liksom at han fikk en SMS fra Britney om at de skulle skilles? Bare spekuleringer og tull tror jeg.
Gjest -eline- Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Jeg syntes ikke det så ut som han var så veldig "upset" som de påsto han var jeg da. Og hvordan i alle verden vet de liksom at han fikk en SMS fra Britney om at de skulle skilles? Bare spekuleringer og tull tror jeg. ← Det tror jeg og.
Gjest Bertine Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Får ikke opp nettsiden jeg.. *nysgjerrig*
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Den ligger på http://www.girlfriend.no
Gjest trekløver_80 Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 Jeg tror på det jeg Synes litt synd på han samtidig som jeg synes det er litt bra også. Jeg heier på Britney og håper på en comeback!!
Sukkersøta Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 Patetisk! For et sirkus, begge virker ganske så forvirret synes jeg! Lykke til de begge!
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #12 Skrevet 9. november 2006 Han fikk som fortjent. Han får som han har lagt opp til selv. Nå er det slutt på pengeoverføringene, og han blir ikke interessant for media lengre. Til pass for ham.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #13 Skrevet 9. november 2006 Har ventet lenge på dette jeg da. Hun hadde jo tenkt å skille seg før hun ble gravid med nummer 2 - men rakk det vel ikke. Tror nok dette tidspunktet var nøye planlagt. Nyslanket og vil gjøre comeback. Og hva er vel bedre PR enn å slenge inn en skilsmisse nå? Man får jo oppmerksomhet ivertfall. Men jeg må si at jeg synes de virker litt sånn white trash begge to. Som gjest sier litt ovenfor her.. de virker like forvirra begge to.
Gjest Minadina Skrevet 9. november 2006 #14 Skrevet 9. november 2006 Heia Britney!!! Gleder meg til comeback!!! :)
Gjest Gucci_gurl Skrevet 10. november 2006 #15 Skrevet 10. november 2006 ha ha ha!!! er jeg slem som syntes dette var litt morsomt??
Gjest Kaya83 Skrevet 11. november 2006 #16 Skrevet 11. november 2006 ha ha ha!!! er jeg slem som syntes dette var litt morsomt?? ← Klart du ikke er slem, dette er jo dødsmorsomt.. :D Vi heier på Britney.. Det er jo faen ikke synd på K-fed..
Gjest Borghild Skrevet 13. november 2006 #18 Skrevet 13. november 2006 Ikke jeg heller. Jeg ville blitt glad for å bli kvitt Britney. Hadde ikke taklet at hun bad meg slå henne en gang til hele tiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå