Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så pinlig teit.

Skrevet

huff da.. Jeg synes litt synd på han jeg da.. Døvt å få den beskjeden når du har et filmcrew hengende etter deg.. :tristbla:

Skrevet

Jeg syntes ikke det så ut som han var så veldig "upset" som de påsto han var jeg da. Og hvordan i alle verden vet de liksom at han fikk en SMS fra Britney om at de skulle skilles? Bare spekuleringer og tull tror jeg.

Gjest -eline-
Skrevet
Jeg syntes ikke det så ut som han var så veldig "upset" som de påsto han var jeg da. Og hvordan i alle verden vet de liksom at han fikk en SMS fra Britney om at de skulle skilles? Bare spekuleringer og tull tror jeg.

Det tror jeg og.

Gjest Bertine
Skrevet

Får ikke opp nettsiden jeg..

*nysgjerrig*

Gjest trekløver_80
Skrevet

Jeg tror på det jeg :) Synes litt synd på han samtidig som jeg synes det er litt bra også. Jeg heier på Britney og håper på en comeback!!

Skrevet

Patetisk!

For et sirkus, begge virker ganske så forvirret synes jeg!

Lykke til de begge!

:danse:

Skrevet

Han fikk som fortjent. Han får som han har lagt opp til selv.

Nå er det slutt på pengeoverføringene, og han blir ikke interessant for media lengre. Til pass for ham.

Skrevet

Har ventet lenge på dette jeg da. Hun hadde jo tenkt å skille seg før hun ble gravid med nummer 2 - men rakk det vel ikke. Tror nok dette tidspunktet var nøye planlagt. Nyslanket og vil gjøre comeback. Og hva er vel bedre PR enn å slenge inn en skilsmisse nå? Man får jo oppmerksomhet ivertfall.

Men jeg må si at jeg synes de virker litt sånn white trash begge to. Som gjest sier litt ovenfor her.. de virker like forvirra begge to.

Gjest Minadina
Skrevet

Heia Britney!!! Gleder meg til comeback!!! :) :)

Gjest Gucci_gurl
Skrevet

ha ha ha!!! er jeg slem som syntes dette var litt morsomt?? :klappe::hoho::hoho:

Skrevet
ha ha ha!!! er jeg slem som syntes dette var litt morsomt?? :klappe:  :hoho:  :hoho:

Klart du ikke er slem, dette er jo dødsmorsomt.. :D

Vi heier på Britney.. Det er jo faen ikke synd på K-fed..

Skrevet

Syns absolutt ikke synd på han.

Gjest Borghild
Skrevet

Ikke jeg heller. Jeg ville blitt glad for å bli kvitt Britney. Hadde ikke taklet at hun bad meg slå henne en gang til hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...