Gjest Vårbrud07 Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Hvilke farge sko og veske ville dere valgt til en turkis kjole?? Syns det er så vanskelig å velge. Jeg var å kikket litt i dag, en anbefalte meg sølv, mens en annen sa sort.... eller kanskje hvit er best?? Hvorfor skal alle valg være så vanskelig?
Gjest niomi Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Sølv høres nydelig ut, gjerne i kombinasjon med "diamanter". Svart blir veldig stor kontrast, hvitt blir blast. Syns jeg, da.
MarianneHR Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Ja, sølv eller gull. Men ellers kan svart også være fint, det kommer litt an på hvordan turkisfargen er (lys eller sterk). Tror også at hvitt kan bli litt blast.
Gjest Vårbrud07 Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Hva skulle jeg gjort uten dere? Helt supert å få andres synspunkter, så ser en litt annerledes på det selv også
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Tror kanskje jeg ville brukt brunt, det er fint sammen med turkis.
Gjest Frk Åberg Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Jeg syns det kommer veldig an på hvor lys turkisfargen er. Hvis den er veldig lys, syns jeg hvitt/lyst og sølv kan gå. Hvis den er mørk, ville jeg heller gått for svart eller sølv. Er dette et antrekk du skal gifte deg i eller skal du gjeste? Personlig ville jeg ikke hatt svart tilbehør om det var jeg som skulle gifte meg.
Gjest Vårbrud07 Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Det er jeg som skal gifte meg ja. Har tenkt på svart som en dyster farge jeg også.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå