Gå til innhold

conisering

Gjest Gjest_jenta_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

hei!

altså..er det noen som har erfaring med conisering? alstå at de skal fjerne en liten kjegleformet it av livmortappen min pga celleforandringer..som det står på arket jeg har fått..ikke selve inngrepet jeg lurer på..skal få lokalbedøvelse og sånn og det er ikke så ulikt den forrige prøven jeg tok da jeg fikk det påvist. men om det som skjer etterpå da.. :forvirret:

takk for svar j25

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

er det virkelig INGEN som har peil???? :forvirret:

ble plutselig litt skummelt detta :tristbla:

Skrevet

Det er helt greit inngrep, ikke verre enn de andre prøvene de har tatt. Jeg kjente ingenting. Etter 3 mnd skal du inn til ny undersøkelse. Og hvis alt er bra da skal de ta nye prøver etter 6 mnd igjen. Er de også fine så fortsetter man som før med GU hvert 3. år.

Om man skulle få store blødninger i løpet av det første døgnet må man inn igjen for å stoppe det. Tror det ikke er så ofte det skjer, innbiller meg at blødningsfaren er like stor som når man tar mandlene.

Jeg skvatt da jeg kom inn på rommet der, for det var en GU operasjonssal. Og i stedet for å ha beina hengende over disse beinhengerne så hadde jeg de rett opp i lufta.

Ikke bad, tamponger eller sex på noen uker, men det har det jo vært etter disse utskrapingene også.

Ikke skummelt i det hele tatt :) Bare å håpe du er fri for celleforandringer etterpå.

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

takk for svar :)

beina rett opp i lufta??? oi..det kan jo bli spenstig!!

står at man kan få mørk og tildels illeluktende utflod i 2 til 6 uker...blæh! får virkelig håpe det bare blir 2.... :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...