Gå til innhold

Hvordan føles det...

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvordan føles deg egentlig for dere gutter når ei jente trer seg nedpå dere? Beskriv så grundig som mulig. Jeg er så nysgjerrig på dette, for det virker som det er veldig godt for dere? F.eks hvis dere ligger og halvsover på morraen og har morrabrød, og ligger bak dama di (i skjea), hvordan føles det hvis hun plutselig rygger inn i deg og trer seg på deg? Vil gjerne høre både fysiske og "åndelige" følelser...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er det nok mange meninger om=)

Men for min del er det definitivt best når jeg ligger på ryggen og samboen sakte trer seg ned på meg. Det er varmt, det er mykt og det er vått. Det er en følelse som starter i pikkhodet og brer seg liksom litt oppover i magen og utover i lysken. Det er sinnsylt deilig, det er vanskelig å beskrive følelsen men det er iallefall en "varm" følelse. Man kjenner at det er spenninger som starter å bygges opp med en gang. Man kjenner at det liksom spennes hele veien fra pikkhodet og nedover mot skrukken. Og man kjenner at det bygger seg opp et slags "trykk" i lysken og området rundt, dette forsvinner når man har kommet, men dette trykket føles vannvittig deilig. Og når det kommer til det "åndelige" så kommer vel det veldig an på situasjonen, men ta den situasjonen du beskriver da, da ville jeg nok vært ganske trøtt så det hadde nok vært en sånn kosesak hvor man blir våken men alikevell sløv. Man kjenner at kroppen reagerer med å produsere en del stoffer som setter igang maskineriet. Også blir man jo veldig happy da! :ler:

Når dette er sagt så kan man jo si at dette er en perfekt start på dagen! ;)

Skrevet
Dette er det nok mange meninger om=)

Men for min del er det definitivt best når jeg ligger på ryggen og samboen sakte trer seg ned på meg. Det er varmt, det er mykt og det er vått. Det er en følelse som starter i pikkhodet og brer seg liksom litt oppover i magen og utover i lysken. Det er sinnsylt deilig, det er vanskelig å beskrive følelsen men det er iallefall en "varm" følelse. Man kjenner at det er spenninger som starter å bygges opp med en gang. Man kjenner at det liksom spennes hele veien fra pikkhodet og nedover mot skrukken. Og man kjenner at det bygger seg opp et slags "trykk" i lysken og området rundt, dette forsvinner når man har kommet, men dette trykket føles vannvittig deilig. Og når det kommer til det "åndelige" så kommer vel det veldig an på situasjonen, men ta den situasjonen du beskriver da, da ville jeg nok vært ganske trøtt så det hadde nok vært en sånn kosesak hvor man blir våken men alikevell sløv. Man kjenner at kroppen reagerer med å produsere en del stoffer som setter igang maskineriet. Også blir man jo veldig happy da! :ler:

Når dette er sagt så kan man jo si at dette er en perfekt start på dagen! ;)

Å hærregud, jeg må byne å lese erotiske noveller!! :sjarmor:

Skrevet
Den tok jeg ikke.

Vel, jeg har lyst til å ha sex nå :ler: Bra nok svar?

Skrevet

Hadde en herlig opplevelse her om dagen.. Eller var det sambo som hadde den beste?? Vi hadde vært ute dagen før, og jeg våknet med en tanke om at jeg vil ha HAN NÅ!!!! Tok tak i penisen hans, og før jeg ante ord av det var den stiv som bare det. Trodde da han var våken, men latet som han sov. Fortsatte godjobben. Til slutt tok han tak i meg. La meg over han og tredde meg over han. Skulle hørt reaksjonen. I følge han var det først da han våknet. Og at det var den beste dagen-derpå-oppvåkningen han kunne tenke seg. Oj som vi hadde oss... Skal garantert gjenta den suksessen.... Puuuhhh..... Trodde jo gutten var våken hele veien... :sjarmor::hjerter:

Skrevet
Er Lupus og Yme kjærester/partnere?  :)  :klem:

Jepp! Enten han vil eller ikke.

Skrevet

100% enig med lupus her, det er fantastisk! Gjør det oftere, jenter!

Skrevet

Beklager Yme, men den dagen du kan stille opp med det samme som Madammen kan så skal jeg vurdere tilbudet.

Skrevet
Beklager Yme, men den dagen du kan stille opp med det samme som Madammen kan så skal jeg vurdere tilbudet.

Det er tanken som teller! :ler:

Skrevet
Det er tanken som teller!  :ler:

Nå synes jeg du er veldig seint oppe Yme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...