Gå til innhold

Tanker og skriblerier langs veien


Gjest Becca

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takker og bukker :)

På søndag var vi nede hos lillebroren min for å ”ferire” bursdagen hans. Det kom 8 barn unger fra barnehagen og dagen ble feriret ute på jordet. Det var ca 10 cm med snø... Ungene grillet pølser og Marsmelows på bål. Lillebror hadde bestemt seg for å ha motorsykkel kake, og kusinen min skjerte ut kaken og mamma og jeg pyntet det. Det tok oss i overkant av 2 timer! De lektet lokmotiv og sisten, og Rabalder fikk en del oppmerksomhet. Han synes det var stas og siden han elsker å være ute, var dette midt i blinken.

Ellers var jeg hos legen i dag.. Hun vil ha meg på utredning hos reumatalog (eller hva det heter) siden dem tror jeg har Bectrev (aner ikke åssen det staves) Synes seriøst jeg har "nok "diagnoser jeg da *sukk* Skal ta bilder av bekkenet og korsryggen i slutten av uken for å se på skader etter bilulykka osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnsåpe

Høres ut som en flott barnebursdag :) var siikkert kjempetrivelig.

Har du vært i bilulykke ? :sjokk: Huff da ! Hvordan går det ?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er lenge siden nå.. Er 4 år og 1 mnd siden, sånn ca. har vært på rønken i gjen i dag pga bekkenet. har slitt med nakke og bekken etter dette, men var heldig som kjørte ut der jeg gjorde det. Hadde jeg kjørt ut litt før hadde jeg havnet i fjell veggen (kjørte liten "japse-bil" og hadde jeg kjørt av lenger opp hadde jeg havna i elven..

I morra skal jeg kjøre mannen til Sunnaas igjen.. gruer meg masse, for nå har han fått tilpasset ratt i bilen, så jeg sliter med å rekke frem til pedalene pluss at jeg har rattet oppe i brystkassen. Er mange timer og kjøre og han har time tidlig på morran :sjenert: burde vel finne senga, skal opp 04:30 :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha hostet og harket i 6 dager begynner tolmodigheten min å fordufte. De 3 siste dagene har jeg hostet til jeg brekker meg. Immarig artig :S

Ellers så hopper tempraturen fra -4 til +0,8 og tilbake til-6,7 i løpet av den dag. Funckings dritt vær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnsåpe

Enig med at det er drittvær. Her har det vært -15 og snø, helt til Torsdag. Da ble det mildvær, og mesteparten av snøen regnet bort. Vi sitter nå igjen med is og slaps. Koselig helgevær... :sjenert:

Ha en ellers god helg! :) Og god bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...