Gå til innhold

Tanker og skriblerier langs veien


Gjest Becca

Anbefalte innlegg

:gratulerer:

Da er denne dagboken åpnet også håper jeg bare at arbeidslysten kommer strømmende sammen med besøkende her inne :-D

Håper at jeg kan bruke denne boka til det meste, så slipper jeg å åpne flere dagbøker :ler:

Dagens plan:

~ Lese de 2 siste kapitlene til jeg skal opp på møte i lese ringen

~ Bake kake som jeg skal ha med opp over

~ Gjøre ferdig disposisjonen på første del av boken

Er nok å ta seg til ser jeg. Så det er vel bare å sparke seg i gang. Begynner nederst først, for da kan jeg titte litt rundt inn på KG innemellom :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da her jeg begynnt å jobbe litt. Deilig å jobbe igjen etter å vært syk i en del år! Storkoser meg nå. Kanskje ikke noe 9-4 jobb, men for meg er jobben helt perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er hunden trent og jeg har lest det jeg skulle ha lest i forhold til leseringen. Burde sikkert ha vært litt mere effektiv på jobb-fronten. Reiser oppover om 1,5 time. Rekker å spise litt i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er en evighet siden jeg har vært her inne nå! Det har gått i 110 og internett har blitt ned prioritert.

jeg har slutta i lese-ringen. Det ble for mange ting å henge fingrene i...

I tilegg er jeg ekstrem lite kreativ om dagen. Så da "må" jeg surfe litt rundt på nett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilegg er jeg ekstrem lite kreativ om dagen. Så da "må" jeg surfe litt rundt på nett

KG er greit da, her kan man fort slå ihjel et noen timer. Om det er lurt når man har en million andre ting å gjøre er en helt annen sak... Men jeg gjør det stadig vekk selv, så da er det kanskje det? ;)

Velkommen til med ny bok forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :)

Jeg begynner å se at KG er noe man blir hekta på gitt. Skriver ikke så mye her, men leser masse.

Julen er skummelt nær. Og betennelsen i skuldren er ikke bedre, så det finnes nesten ikke noe juledill i huset. Sitter med Tens på et par ganger om dagen, så jeg satser på en smertefri julaften.

Planene i dag er å rydde litt på kjøkkenet og få laget pepperkakehus. Får se om vi kommer i gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest grønnsåpe

Julen er skummelt nær. Og betennelsen i skuldren er ikke bedre, så det finnes nesten ikke noe juledill i huset. 

huff ja, skuldrene er en tåpelig plass å ha vondt på i denne tiden :sur: kjenner til den. De er liksom så sentralt plassert, så er ikke bare å overse :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ikke akkurat det letteset.

I dag har vi kjøpt og sendt den siste julegaven pluss alle julekortene. I fare for å virke gnien, men det kostet meg nesten 500 kr å sende 4 pakker og 16 julekort! :overrasket: Så jeg vurderer sterkt å gi tanteungene mine (dem over skolealder) penger til jul (og bursdag) I tillegg håper jeg at vi kan få sluttet å gi gaver til de voksne.. I alle fall de vi ikke har noe særlig kontakt med.

Bikkja har en sånn "idiot-dag" i dag, så jeg får vel putte han i seng. Han roer seg ikke selv så sent desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny rekord! Mannen og jeg klarte å krangle FØR vi stor opp i dag :overrasket: og vi pleier egentlig ikke å krangle, men jeg ble så forbanna at jeg trodde jeg skulle eksplodere. Saken var den at vi var borte i går, kom ikke hjem før klokka var 12 på natta. Hunden hadde vært alene hjemme i 8 timer (han har ikke vært mer alene enn 6 timer før) så vi var oppe litt sammen med han. Så bestemmte vi oss for at han skulle få sove på soverommet hele natten (pleier kun å gjøre det på morgen kvisten, etter han har blitt luftet. Halv 7 ville hunden på do og mannen lufter han. Så putter han bikkja i buret :sjenert: Hunden blir vel like overrasket som meg (nå er han vandt med at etter morra lufting er det soverroms tid) og peip og ynka seg.. Og det er greit nok det, men mannen pressiserte at hunden hadde bjeffa og bråka fælt i natt. Jepp, jeg lå våken til kvart over 6 og han bjeffa 1 gang og det var allt. Mannen lå og snorket hele natten :sjenert: Og det var ikke aktuellt i følge han. Det å starte en diskusjon før jeg er våken er ingen god idè :sjenert: så jeg stod opp med hunden og her sitter jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei på deg!

Hehe, krangling på morgenkvisten kan ofte bli litt ampert,ja. Skjønner godt at du ble irritert på mannen.

Hvordan hund har dere, og hvor gammel er den? ;) Jeg :hjerte: hunder! Hadde en flat coated retriver,men hun døde desverre i høst. Ufattelig trist, og jeg savner sååå å ha en bylt og kose med!

Håper hundens form blir bedre, og at krangelen mellom deg og mannen er lagt dø! :blunke:

Jeg stikker innom igjen! :)

Endret av ~Mrs.Valentine~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hygglig med besøk :) Trist å høre at hunden din er død. Skal du ha en ny etterhvert? Er kanskje litt tidlig.. Er så ufattelig vondt å miste dyr :(

Kranglen er dø og hunden er mye bedre i dag.

Hunden vår blir 5 mnd i morgen og er en Borden Collie hanne. En skikkelig ramp som har hodet på rett plass. I tillegg begynner han å bli lat :overrasket: SÅ han er vel ikke veldig rasetypisk :sjenert:

I dag har jeg holdt senga for det meste. Med 3 dyner og varmovene på, lå jeg fortsatt og hakket tenner. Krysser finrene for at jeg er bedre i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk grønnsåpe! Hadde glemt denne dagboken helt, jeg :sjenert:

Julen har vært, så langt, kjempe fin. Vi hadde en rolig og utrolig morsom julaften med masse god mat og hyggelig selskap. Hunden var i knall humør og lå å gnagde på kjøttbeinet sitt mens vi spiste middag :)

Nå nyter vi late dager og gjør "minst mulig". Dvs, enkelte ting må gjøres, men gjør vel ikke noe mer enn det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest grønnsåpe

Glemt dagboken igjen ? :ler:

Håper du hadde en fin nyttårsfeiring! :klem:

Endret av grønnsåpe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde en fin nyttårsfeiring. Stille og rolig, skikkelig motsatt av meg. (motsettninger tiltrekker jo hverandre) Håper du også hadde en fin feiring!

:Hehe: tør nesten ikke si det, men dagboka ver borte vekk fra hukommelsen frem til i dag.. Jepp, jeg er ekstremt god på å skrive dagbok. er vel på samme nivå som da jeg var 12.

Kjære dagbok!

I dag så Anders på meg og smilte. Jeg trudde jeg skulle dø, han er jo bare så kjekk. Jeg har fått ei stygg kvise i panna, kanskje det er derfor han smilte?

jepp, nivået er det sammen :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om-møbleres det for hardet livet og vaskes. Daybed'n er på plass og vi må ut å kjøpe rammemadrass eller sengebunn og vanlig madrass. Er fryktig usikker, men får vel ta en tur til Ikea i ettermidag :sjenert:

best å hive seg i dusjen :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg slamsuget begge akvariene og ryddet opp i plante kaoset. Ellers skjer det ikke mye om dagen. Det er en snø og kuldegrader, men har ennå ikke fått dratt ut med skiene. Får vel satse på å få gjord det til helga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...