Yme Skrevet 8. november 2006 #41 Skrevet 8. november 2006 (endret) Du la opp til det selv! Ikke den skarpeste kniven i skuffen men slå opp retorikk i ordboka så vil du forstå hva du har begitt deg ut på! Jeg skulle egentlig ikke ha svart på dette men til neste gang vil du forhåpentligvis lære deg kunsten å ti stille i giganters nærver! Og så poster vi sytten smylier for å aksentuere hva vi formidler! ← Ehm... Jeg er helt enig! Skjønte ikke ett ord a det som sto der, men det er nok sant! Du får slette deg da vettu. ← Nja... Er så jævly hypp på deg, vøtt, så jeg greier ikke Ellers hadde jeg fhaanmeg gjort det med en gang, for gjest er altid så ond! (for gjest er bare en person... Gjest er nemlig ett nick!) Endret 27. november 2006 av Scorpina
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #42 Skrevet 8. november 2006 Dersom alle hormonene i kroppen din går med til å skape en dyp,rungende bass-stemme sier det seg selv at pikkens vekstmuligheter vil hemmes! ← Nehei, der tar du skammelig feil. Teorien er den at menn med dyp basstemme er så full av mannlige kjønnshormoner at det nesten renner over. Derfor får de en ekstra dyp stemme, og derfor får de en XL-pikk. Enkelt og greit.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #43 Skrevet 8. november 2006 Alt jeg sitter igjen med av tanker er: Hvorfor i all verden kom denne diskusjonen opp. Har prøvd store, små og middels. Og videre tenker jeg: Hvorfor i h...... er man så opptatt av størrelsen. Mener folk at de med større tissefant er bedre i senga enn de med små??? Daaah.... Nooooo.... Er du ute etter størrelse før du finner den rette så kjøp deg heller enn dildo, og lev med den resten av livet.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #44 Skrevet 8. november 2006 Tullete diskusjon (bl.a av grunner nevnt over). Men les seksjonen "Urban legends" på denne wikisiden: penis-size Studier finner små antydninger både den ene og den andre veien, og man er egentlig like langt. Det Yme sier om høyde, kroppsstørrelse osv har ingen sterk backing i statistiske studier.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #45 Skrevet 8. november 2006 Her en noe mer lettlest link (kan finnes fra den andre siden): Urban legend - penis size
Yme Skrevet 9. november 2006 #46 Skrevet 9. november 2006 Tullete diskusjon (bl.a av grunner nevnt over). Men les seksjonen "Urban legends" på denne wikisiden: penis-size Studier finner små antydninger både den ene og den andre veien, og man er egentlig like langt. Det Yme sier om høyde, kroppsstørrelse osv har ingen sterk backing i statistiske studier. ← Har aldri sakt at det er sån det der. Jeg skreiv at det var logisk, og at jeg mente det var sån
Lola83 Skrevet 9. november 2006 #47 Skrevet 9. november 2006 Jeg har møtt EN gutt som har perfekt pikk.. Sorri asså, men det er dessverre sant.
Lupus Skrevet 9. november 2006 #48 Skrevet 9. november 2006 Jeg har møtt EN gutt som har perfekt pikk.. Sorri asså, men det er dessverre sant. ← Men da er jeg litt spent på hvordan en "perfekt" pikk ser ut.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #49 Skrevet 9. november 2006 Det som er perfekt for den ene, er ikke nødvendigvis perfekt for den andre, og vice versa. Så å beskrive den perfekte pikk blir vel særdeles subjektivt da. :-D
Lola83 Skrevet 9. november 2006 #50 Skrevet 9. november 2006 Men da er jeg litt spent på hvordan en "perfekt" pikk ser ut. ← Det er hemmelig
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2006 #51 Skrevet 26. november 2006 Jeg tror det har mer med kroppsbygning å gjøre enn med høyde. Spinkle høye menn har derfor oftest spinkle lange peniser (spinkle lave menn har en kort spinkel penis selvsagt) mens kraftige lavere menn stort sett har en solid kubbe som ikke treffer livmortappen i utide. Menn som Hulk Hogan holder man seg f.eks unna. Han passer best sammen med høye fyldige damer med lang vagina. En ting som iallefall er sikkert er at menn i fjellvann har små tisser uansett.
Liskat Skrevet 26. november 2006 #52 Skrevet 26. november 2006 Min erfaring tilsier at høye, slanke menn har bra utstyr, mens lave og ikke så slanke menn har mindre bra utstyr. Men nå har ikke jeg testet et større utvalg menn, bare noen ganske få, så hva som stemmer med resten av verden kan jeg ikke si noe om.
Yme Skrevet 27. november 2006 #53 Skrevet 27. november 2006 Min erfaring tilsier at høye, slanke menn har bra utstyr, mens lave og ikke så slanke menn har mindre bra utstyr. Men nå har ikke jeg testet et større utvalg menn, bare noen ganske få, så hva som stemmer med resten av verden kan jeg ikke si noe om. ← Sjukke menn har kortere pikk (logsik nok) fordi de har mer underhudsfett, å dermed stikker en kortere del, av pikken, ut. (Er usikker, men jeg tror at en pikk egentlig er 1 meter lang, ellernosånt)
Liskat Skrevet 27. november 2006 #54 Skrevet 27. november 2006 Sjukke menn har kortere pikk (logsik nok) fordi de har mer underhudsfett, å dermed stikker en kortere del, av pikken, ut. (Er usikker, men jeg tror at en pikk egentlig er 1 meter lang, ellernosånt) ← Hvor høy må en mann være for å ha den egentlige lengden? Og er den så lang så må den vel være ganske tynn... og det blir jo litt kjedelig!
Gjest glamourgirl Skrevet 27. november 2006 #55 Skrevet 27. november 2006 Høye fyldige kvinner med lang vagina?
Grov Skrevet 27. november 2006 #56 Skrevet 27. november 2006 Jeg er enig i at køllestørrelse er helt tilfeldig. En kompis av meg er 1.90 høy, kraftig og har svære tømmermann-hender. Er det noen som skulle ha hatt svært kuk så er det han. Til min store forbøuselse så oppdaget jeg i dusjen (etter trening ja) at kuken var mindre enn en liten tommelfinger. For en taper tenkte jeg, mens jeg såpte min egen enorme monstertiss.
Gjest glamourgirl Skrevet 27. november 2006 #57 Skrevet 27. november 2006 Jeg er enig i at køllestørrelse er helt tilfeldig. En kompis av meg er 1.90 høy, kraftig og har svære tømmermann-hender. Er det noen som skulle ha hatt svært kuk så er det han. Til min store forbøuselse så oppdaget jeg i dusjen (etter trening ja) at kuken var mindre enn en liten tommelfinger. For en taper tenkte jeg, mens jeg såpte min egen enorme monstertiss. ← Nå må vi ikke glemme og skille mellom "Shower" og "Grower" Jeg kan med hånda på hjertet si at de penisene det er morsomst å leke med er "Lurepikkene" de som ser små og koselige og puslete ut, og vokser seg til ved godt stell. Mye kjedeligere med en ganske stor slapp en som vokser en kvart cm når den blir stiv... Kun min personlige mening.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2006 #58 Skrevet 27. november 2006 Penislengden har sammenheng med lengde på hånd/fingre -> hvis man tar å peker tommelen rett ut slik at den sammen med pekerfingeren danner en 90graders vinkel, så skal man måle fra begynnelsen av tommelen(på nedsiden innerst ved hånda) og ut til pekefingertuppen, så lang er penisen. Og det stemmer! Husker det var noe mange venner av meg på ungdomsskolen som kunne bekrefte dette. Resten er unntaket. Hvordan penisen er i slapp tilstand har ingenting å si.
Gjest Reisende John Skrevet 27. november 2006 #59 Skrevet 27. november 2006 Dette stemmer dårlig Jeg har store hender, og får bare 12cm når jeg måler på din måte. Målte penisen i mine yngre dager når slikt var viktig, og fikk 18/19cm med feit omkrets Penislengden har sammenheng med lengde på hånd/fingre -> hvis man tar å peker tommelen rett ut slik at den sammen med pekerfingeren danner en 90graders vinkel, så skal man måle fra begynnelsen av tommelen(på nedsiden innerst ved hånda) og ut til pekefingertuppen, så lang er penisen. Og det stemmer! Husker det var noe mange venner av meg på ungdomsskolen som kunne bekrefte dette. Resten er unntaket. Hvordan penisen er i slapp tilstand har ingenting å si. ←
Lupus Skrevet 27. november 2006 #60 Skrevet 27. november 2006 Penislengden har sammenheng med lengde på hånd/fingre -> hvis man tar å peker tommelen rett ut slik at den sammen med pekerfingeren danner en 90graders vinkel, så skal man måle fra begynnelsen av tommelen(på nedsiden innerst ved hånda) og ut til pekefingertuppen, så lang er penisen. Og det stemmer! Husker det var noe mange venner av meg på ungdomsskolen som kunne bekrefte dette. Resten er unntaket. Hvordan penisen er i slapp tilstand har ingenting å si. ← Dette er det dummeste jeg har lest i dag. Mulig det stemmer for deg, noe jeg vil tro er ren tilfeldighet. Det finnes da inget medisinsk grunnlag for å kunne sette størrelsen på penis i sammenheng med størrelse på lengde mellom fingre, størrelsen på føtter, nese, hender, hva du vil. Mulig dette ble en kjempedigresjon på tråden men, shit au.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå