Gå til innhold

Størrelsen på penis

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Yme? Because your dumb enough!

Dumb enough for what? :klø:

Skrevet

Go figure! And you wouldn't find it on the top of your head?

Skrevet
Go figure! And you wouldn't find it on the top of your head?

Er det der egentlig et spørsmål?

Skrevet

Øye for detaljer! Jeg ser at du er vant med å se på ting gjennom forstørrelsesglass!

Skrevet
Øye for detaljer! Jeg ser at du er vant med å se på ting gjennom forstørrelsesglass!

Trenger ikke forstørelsesglass når jeg har pikk!!! (Aner ikke hvor logikken i det er, men det stopper meg ikke fra å si det!)

Skrevet
Pikken er proposjonert i forhold til resten av kroppen, så høye menn har ofte større pikk enn lave menn. Det fins selvfølgelig unntak, men det stemmer som oftest.

Snakk om tullprat.

Jeg er relativt høy og kraftig, har store hender med lange fingre, store føtter, hår på brystet, og mørk maskulin stemme.

Og har liten tiss.

Det ække noen sammenheng. Vil du vite størrelsen på en manns utstyr, får du enten få ham naken eller spørre eksen hans.

det er vel like lite sammenheng mellom det som det er på kvinners vagina og hennes kropp...

kjønnsorganers størrelser og utførelser har lite med størrelsen på resten av kroppen å gjøre ihvertfall.

en høy, kraftig kvinne har ikke dermed større vagina en en liten, nett kvinne f.eks.

ei litta jente kan være stor og vid, slik en liten mann kan ha stor og tjukk penis, og motsatt vei, og stort sett alle variasjoner man kan tenke på.

gutter som shaver skallen og spiller trommer har kjempepikk.

:legrine:

Skrevet
det er vel like lite sammenheng mellom det som det er på kvinners vagina og hennes kropp...

kjønnsorganers størrelser og utførelser har lite med størrelsen på resten av kroppen å gjøre ihvertfall.

en høy, kraftig kvinne har ikke dermed større vagina en en liten, nett kvinne f.eks.

ei litta jente kan være stor og vid, slik en liten mann kan ha stor og tjukk penis, og motsatt vei, og stort sett alle variasjoner man kan tenke på.

:legrine:

Jajaja... Jeg sier jo det, fhår fænn!!!! Men jeg er fortsatt helt bestemt på at høye menn generelt sett har større pikk. I hvert eneste innlegg jeg har lagd her, så har jeg skrivd att det fins unntak, men ALLE velger å ikke lese det, av enleraan grund.

Selvfølgelig varierer det... Store folk kan ha små neser og små ører og små folk kan ha store neser og store ører, men somregel har store folk større kropsdeler enne små folk... Det er rein logikk!

Skrevet
Hvordan vet du det Aline?

jeg tror rett og slett det er slik, trenger du mer forklaring? :erter:

Jajaja... Jeg sier jo det, fhår fænn!!!! Men jeg er fortsatt helt bestemt på at høye menn generelt sett har større pikk. I hvert eneste innlegg jeg har lagd her, så  har jeg skrivd att det fins unntak, men ALLE velger å ikke lese det, av enleraan grund.

Selvfølgelig varierer det... Store folk kan ha små neser og små ører og små folk kan ha store neser og store ører, men somregel har store folk større kropsdeler enne små folk... Det er rein logikk!

leser hva du skriver jeg, tror bare noe annet en deg, ergo tror jeg ikke det bare er unntaksvis at små menn har større peniser en hva størrelsen deres ellers skulle tilsi og motsatt, man får vel bare tro hva man vil. :sjarmor:

Skrevet

Yme go home? Bcause me in wrong place, long time no sea!

Skrevet
Yme go home? Bcause me in wrong place, long time no sea!

døh... Sea = Hav... n00b ass, hærregud :roll:

:ironi:

Ring meg a :sjarmor:

Skrevet

PS. Jeg blir stalka av gjest :grine:

Skrevet
døh... Sea = Hav... n00b ass, hærregud :roll:

:ironi:

Ring meg a  :sjarmor:

Du la opp til det selv! Ikke den skarpeste kniven i skuffen men slå opp retorikk i ordboka så vil du forstå hva du har begitt deg ut på! Jeg skulle egentlig ikke ha svart på dette men til neste gang vil du forhåpentligvis lære deg kunsten å ti stille i giganters nærver!

Og så poster vi sytten smylier for å aksentuere hva vi formidler! :ironi::ironi::ironi::ironi::ironi::ironi::ironi::ironi::ironi::ironi::ironi::ironi::ironi::ironi::ironi::ironi::ironi:

Skrevet
PS. Jeg blir stalka av gjest  :grine:

Du får slette deg da vettu. :troest:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...