Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Hei! Jeg må til Drammen på torsdag, og tenkte jeg kunne kikke etter møbler samtidig. Er det noen som kan tipse meg om interiørbutikker der?
Gjest Gjest_GJest_* Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Du har Christine Brukskunst, de har veldig mye fint. Rett i nærheten ligger en nyåpnet interiørforretning. I Magasinet ligger loftet, også har du Candle Art på Torget Vest. I St. Olavs gate, ved Torget Vest, har de også en eller to interiørforretninger mener jeg å huske. God tur!
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Noen å velge mellom: Art of Life (Rådhusgata, ved Høytorget på Bragernes) Hødnebø (Haugesgate, ved Troget Vest) Elle Melle (Strømsø Torg) Ellingsen møbler (Blichsgt, Strømsø) Interiør Compagniet (Thornegata, Bragernes) Falk Møbler (Engene, Bragernes) Hus og Hage (Engene, Bragernes) Søstrene Kjensli (Albumsgt, ved Torget Vest) I tillegg til de vanlige kjedene som Bohus, Skeidar etc da. - M.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå