Gå til innhold

hvordan koffert? skal handle med meg masse

Fremhevede innlegg

Skrevet

skal reise et sted hvo rjeg kan handle masse. hvordan koffert trenger jeg? kan jo ikke pakke den full herfra? er redd den går i stykker??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Samsonite har bra kofferter. God kvalitet - koster litt, men det gjør vel som regel kvalitet. Å kjøpe koffert til 399,- vil vel tilsi at den ikke tåler så mye. Kofferter blir jo som kjent ikke særlig pent behandla av "koffertpersonal" på flyplasser...
Skrevet

Du kjøper en hardplastkoffert. "Morris" har helt greie slike kofferter til en rimelig penge. Størrelsen må du tilpasse etter hva flyselskapet tillater. Du kan selvfølgelig ikke pakke den fullere enn at du får igjen lokket, men får du lukket alle låsene skikkelig, går den ikke i stykker. Ta evt. med en ekstra myk bag som du kan putte klær og andre uknuselige gjenstander i på vei hjem.

Nå vet jeg ikke hvor du skal, men handler du voldsomt mye, kan det være en god idè og sende en del av "fangsten" hjem med posten. Da slipper du å slepe på alt og å betale overvekt på flyet.

Skrevet

Det er også begrensninger på hvor mye hver koffert kan veie... Sjekk hos flyselskapet.

Skrevet

kommer nok ikke til å kjøpe en ny koffert...

men har en vanlig koffert, tenker at jeg pakker den sånn at den ikke er full men plass til en god del oppi.. den skulle vel ikke gå i stykker selvom den ikke er full....???

så kan man bare putte oppi:)

er vel ikke lov å ha med seg bagg på flyet?? i tillegg til veske.

Skrevet
den skulle vel ikke gå i stykker selvom den ikke er full....???

er vel ikke lov å ha med seg bagg på flyet?? i tillegg til veske.

Kofferter må ikke være fulle for å ikke gå i stykker...? Hvis det er det du lurer på. (Det ville vært litt dumt?)

Det er kommet nye håndbagasjeregler- jeg ville ha satt meg inn i dem hvis jeg var deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...