Gjest U.N.der Liv Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Jeg bare lurer på..når dere ( må nesten kun spørre damer her da.....) skal til gynoklog,lar dere håret der nede gro? eller tar dere en shave før timen? eller driter i det g går dit med 3-dagers stubber? Jeg har noia! selv om jeg vet det at legen ikke skal sitte å se på selve dusken min å kommentere den så får jeg angst!
supergirl Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Jeg shaver!!! Men tror nok helt ærlig at han/ hun har sett nok dusker til at det ikke er akkurat det de tenker på... Lykke til da!
sacred Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Jeg vet egentlig ikke.. Han/hun har helt sikkert sett mye rart, så han/hun vil nok ikke tenke så veldig på hvordan akkurat din ser ut! Gå sånn du føler deg mest komfortabel som? Hvis det er nybarbert, så er det jo greit.. Du er sikkert ikke den første nybarberte han/hun har sett
Gjest gjest1 Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Jeg skal faktisk til gynekologen i morgen. Tror jeg driter i å barbere meg nå selv om jeg har pleid å gjøre det. Gidder rett og slett ikke, og tviler på at hun bryr seg.
Wildy Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Legen bryr seg katta i dusken, de har nok sett alle variasjoner som er pluss er par til fra før av....
minsin Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Usj, ja. Jeg har også alltid tenkt at de har jo sett så mange fi***r før at de SER jo ikke sånn sett. Der jeg har vært til utallige undersøkelser de siste par årene kommer vi omtrent inn på samlebånd, så jeg følte meg "trygg" der... Helt til legen sa "kul tattoo du har". Fy så flau jeg ble, da var det plutselig mer personlig. Men likevel, ikke søren om jeg shaver bare for at jeg skal til GU.
Gjest Cosmic Girl Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 ← Bra navn !! Jeg fikk faktisk kjeft av GU en gang jeg hadde barbert meg, for det skulle man ikke gjøre av forskjellige grunner. Det var visst en grunn til at håret var der, og det var veldig dumt å tukle med naturen .
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 Jeg var for noen dager siden, og barberte meg som vanlig. Jeg hadde ikke vært komfortabel med stubber hos gynekologen, like lite som jeg er det til vanlig. Før var jeg veldig usikker på hva legen synes om at jeg barberer nesten alt, men nå tror jeg det er så vanlig at de ikke bryr seg. Når vi var i 18års alderen hadde jeg en venninne som sparte ut
Gjest Miloine Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 Legen tenker nok ikke på det i det hele tatt! Gå som du vil du
pellegrino Skrevet 9. november 2006 #12 Skrevet 9. november 2006 Usj, ja. Jeg har også alltid tenkt at de har jo sett så mange fi***r før at de SER jo ikke sånn sett. Der jeg har vært til utallige undersøkelser de siste par årene kommer vi omtrent inn på samlebånd, så jeg følte meg "trygg" der... Helt til legen sa "kul tattoo du har". Fy så flau jeg ble, da var det plutselig mer personlig. Men likevel, ikke søren om jeg shaver bare for at jeg skal til GU. ← Jeg har også hatt en tilsvarende opplevelse da jeg gikk til GU første gang etter intimpiercing. "Pynta deg, du?" spurte min mannlige lege. Fy, så flaut jeg syns det var. Han merka at jeg ble flau, og prøvde å dekke over fadesen med å vikle seg inn i enda mer pinlige fraser og spørsmål. Etter dette har jeg absolutt ikke klart å være avslappa, dagene før GU.
Gjest Gjesten Skrevet 9. november 2006 #13 Skrevet 9. november 2006 Jeg fikk faktisk kjeft av GU en gang jeg hadde barbert meg, for det skulle man ikke gjøre av forskjellige grunner. Det var visst en grunn til at håret var der, og det var veldig dumt å tukle med naturen . ← Eg og. Får det av fastlegen min som utfører GU på meg. Han er ganske tydeleg på at det er skadeleg og kan føre til soppinfeksjonar og liknande.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå