Gå til innhold

Snuppelures snurperier


snuppelure37

Anbefalte innlegg

:velkommen:

Som snikleser i diverse dagbøker i godt over et år er det nå på tide å stå fram og kanskje prøve å lage seg en egen liten dagbok.

Jeg pleier ikke å være av de flinkeste til å skrive slike dagbøker, men håper at kanskje det kan bli litt bedre med tiden.

Jeg tenker å bruke denne dagboka for å huske bedre alle tingene som skjer i livet mitt og også for å lage meg selv noen mål å jobbe mot.

Som nicket mitt indikerer er jeg nok nærmere 40 enn 30 og trives i grunnen godt med det (bare hater alle alderskilo som klistrer seg på de værst tenkelige plasser :frustrert: ) bortsett fra det har jeg det sånn passe bra.

Er lykkelig gift for andre gang og har to skjønne barn som produserer fler å fler grå hår på hodet mitt, og bekymringsrynker har det nok blitt et par av også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk Skya. Tror nok jeg kommer til å trives her ja......men det ble litt som jeg fryktet allerede før jeg kom ordentlig i gang. Timene strekker av og til ikke til å få skrevet her så mye som jeg egentlig ønsker.

Hektisk jobb, aktive unger og et hus som hele tiden skriker etter vask og pleie. Skulle nesten ønske jeg levde på 50-tallet jeg......da mor stelte hjemme, far tjente penger og det var ingenting som het ungdomsopprør eller tenåringsfakter.

Meeen...på en annen side tror jeg ikke det hadde kledd meg så veldig godt å gå hjemme hele dagen heller da. Men av og til når hverdagene er hektiske høres det nesten ut som en drømmesituasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...