Gå til innhold

nella fantasia / gabriels obo

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som kan hjelp meg å finne et sted på nettet hvor jeg kan høre "gariels obo" eller "nella fantasia" som den også kalles??

jeg er nødt til å høre den NÅ!

takktakk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller last den ned på Kazaa, etter du har skrevet "Ennio Morricone - the mission" i søkefeltet.

Milo

Skrevet

Pent. :) Tror jeg har den på plate med Sarah Brightman et sted...

Men nå kommer "null peiling på datta" siden i meg frem..:murvegg:

Når jeg har spillet av en slik sang, ligger den da lagret på maskinen min? hvor i allverden finner jeg den?

Skrevet

Starya: Når du laster ned filen, får du to valg - enten å åpne filen fra gjeldende plassering, eller lagre den på disk. Hvis du velger å lagre den, kan du velge hvor på stasjon C du vil ha den lagret, før nedlastingen setter i gang. Og når hele filen er lastet ned, kan du finne den igjen der. Hvis du velger å åpne filen fra gjeldende plassering, kan du ikke finne den på maskinen din... :D

Skrevet

eh.. Jo, vanligvis kommer denne boksen opp, og da vår jeg det til. Men da jeg spilte av akkurat denne kom det ikke et slikt valg, den bare så ut til å laste ned en stund og spilte så av i quicktime. Vil det si at sangen IKKE er lagret? Jeg mener å huske at jeg tidligere har "dumpet over" sanger avspilt på denne måten på maskinen uten at jeg visste det var lagret. Eller så kan det jo hende at jeg husker veldig feil... :-?

---

Var og tittet på Nella Fantasia igjen.. Løsningen får vel bli at jeg heretter høyreklikker og velger "lagre mål som" når jeg vil ha noe.. :roll:

Gjest sexysadie
Skrevet

Den ble laget til en film m Robert De Niro og Jeremy Irons men husker ikke hva den het.

Skrevet

Den het "The mission", og er helt overjordisk bra.

Milo

Gjest Anonymous
Skrevet

takk for god hjelp. jeg har faktisk klart å laste den ned, men da jeg skulle høre på den på winampèn kom det ingen lyd. mplayer2 og windows mwdia player likedan. jeg ser at den spiller, men altså ingen lyd. jeg vet at høytalerene er koblet riktig til, kan spille cd- er uten problemer. det må vel da være instillingen det er noe galt med....noen som har noen tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...