Gå til innhold

trener dere ute i drittvær?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trener egentlig ikke i det hele tatt, men har pleid å være ganske mye ute og liker å gå/jogge noen turer. Men nå er det skikkelig dritthøstvær med regn og sludd flere uker i strekk, våte og sølete veier (bor på landet, grusveier, skogsstier og jorder..) og i det hele tatt lite fristende å i det hele tatt bevege seg utendørs.

Men dere som har bedre rutiner enn meg; trener dere ute på denne tiden av året? Jeg synes egentlig jeg burde tvinge meg ut, men akk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å jogge selv om det regner. Man blir jo svett uansett, så litt regn er ikke så farlig.

Gjest Deception
Skrevet

Å jogge i litt regn er faktisk ganske behagelig; du skal jo uansett dusje etterpå. Verre er det hvis underlaget er sleipt og ekkelt, eller hvis det blåser...

Skrevet

synes det er forfriskende å være ute uansett jeg. Føler meg så innestengt av å måtte sitte inne på jobb hele dagen. Du kan jo prøve å tenke at det er mye sunnere for sjel og sinn å være ute (og ikke minst huden).

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Jeg ELSKER å være ute i drittvær, men jeg jogger ikke da. Gå på tur eller rir på tur. :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg syns det er deilig å løpe når det regner. Syns det er mye bedre enn om det blåser. Mitt største problem nå for tiden, er at det er vanskelig å rekke å løpe ute før det blir mørkt. Her jeg bor, må jeg velge mellom fortausløping i byn (på asfalt) eller mørke, øde skogsstier. Ingen av dem frister så veldig, så det blir ofte tredmølle på meg for tiden.

Gjest Vilja :-)
Skrevet
Jeg syns det er deilig å løpe når det regner. Syns det er mye bedre enn om det blåser. Mitt største problem nå for tiden, er at det er vanskelig å rekke å løpe ute før det blir mørkt. Her jeg bor, må jeg velge mellom fortausløping i byn (på asfalt) eller mørke, øde skogsstier. Ingen av dem frister så veldig, så det blir ofte tredmølle på meg for tiden.

Hodelykt og pepperspray :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Hodelykt og pepperspray :)

Heh, kanskje ikke så dumt :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jepps, trener uansett hva:)

Nesten..

Lar meg avskrekke om det er mer en ti minus (eller mindre heter det vel) og dersom det er sykt mye kald vind...:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Juhu! I kveld skal jeg på utendørs fotballtrening i snøvær!! Herlig! ;)

Gjest Kristin_
Skrevet

Jeg er kronisk værsyk og klarer ikke å få meg ut i skikkelig drittvær, da går jeg heller på treningssenter og ror, eller løfter vekter eller noe liknende. Det er dog forskjell på regn og drittvær, bor i en by der det har regnet i nærmere 80 dager i strekk, men ikke hver dag det regner oppover, nedover og på tvers :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...