Gå til innhold

Billig overnatting i Lillehammer/omegn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer bare på om noen kan anbefale billig hotell/leiilighet/hytter o.l. i Lillehammer eller i nærheten. Er student, så har litt begrenset budsjett, men vil helst ha tilgang til dusj og WC.

Videoannonse
Annonse
Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Det er et vandrerhjem over skyssstasjon, tror det er ganske rimelig ihvertfall viss dere er flere, og det ligger jo veldig greit til.

http://www.stasjonen.no/

Skrevet

Takk folkens! Har allerede sjekket ut lillehammerturist.no, men er jo så himla mye der så jeg kunne trengt litt tips til å velge.

Skrevet

Jeg har bodd her flere ganger.

De har både sovesal og enkeltrom, men man må dele wc/dusj og kjøkken. Ligger omtrent midt i sentrum, og kan anbefales :)

Gjest gjesten2
Skrevet

Hva med Birkebeineren Hotel? Ligger ikke så langt unna sentrum, og som student har iallefall jeg fått gode priser der.

Skrevet

Birkebeineren hotell, hvor ligger det nå igjen? Er det det oransje som ligger på enden av Storgata? Husker du sånn ca hva du betalte?

Gjest gjesten2
Skrevet
Birkebeineren hotell, hvor ligger det nå igjen? Er det det oransje som ligger på enden av Storgata? Husker du sånn ca hva du betalte?

Det ligger litt ovenfor sentrum. Opp mot hoppbakken. Tror jeg betalte ca 600,- for et romslig rom og frokost.

Det oransje du snakker om er et choice-hotell, tror jeg - Hammer Hotell, tror jeg det heter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...