Sofia Skrevet 23. november 2006 #63 Skrevet 23. november 2006 Javell? Så, er man tynn som en pinne, er man ikke sexy? Takk for den, du ← Ja for det var jo akkurat det jeg sa! Not!! Jeg er tynn som en pinne men allikavel ultrasexy... her var det snakk om Glammy, var det ikke, eller Glammys avatar... og den syntes JEG var sexy... Nemlig! Forvørig er ikke overkroppen min så aller verst...
Gjest Pax Skrevet 23. november 2006 #64 Skrevet 23. november 2006 Jeg synes "Terje Vigen" passer ganske bra som sengedikt.
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #65 Skrevet 24. november 2006 Jeg synes "Terje Vigen" passer ganske bra som sengedikt. ← Jeg kan bli både underlig og gråsprengt, ja, men jeg er mer usikker på dette litt større med tilgivelse...
Gjest glamourgirl Skrevet 24. november 2006 #66 Skrevet 24. november 2006 Ytterste nøgne Ø, har da strengt tatt noe erotisk over seg?
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #67 Skrevet 24. november 2006 Ytterste nøgne Ø, har da strengt tatt noe erotisk over seg? ← Javisst. Men jeg foretrekker Jan Erik volds "Tale til loffen"
Gjest glamourgirl Skrevet 24. november 2006 #68 Skrevet 24. november 2006 Eller på loffen? Er det sånn tungetale? *blond*
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #69 Skrevet 24. november 2006 Nei, tror faktisk ikke det er en sånn oralpreken. Har i hvert fall ikke tolket den sånn (og det sier ganske mye, sånn som jeg tolker)
Gjest glamourgirl Skrevet 24. november 2006 #70 Skrevet 24. november 2006 Jammen, æ ve tale i tungår!
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2006 #71 Skrevet 24. november 2006 (endret) Jeg liker å binde dama fast til et bord, heve kjøkkenkniven og deklamere Henrik Wergelands "Pigen på anatomikammeret". Jo det er Hende! O lys hid! Og slip ei Kniven end paaglid i denne Armes Hjerte! O, der er rædsom Vittighed i Lampens Blik, som stirrer ned paa denne døde Smerte. Edit: Å fillern, jeg som trodde jeg var i Pervoboka. Endret 24. november 2006 av Cephalus
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #72 Skrevet 24. november 2006 Ja, det finnes lite som er mer erotisk enn ensomme obdusenter.
genacvale Skrevet 24. november 2006 #73 Skrevet 24. november 2006 Jeg liker å binde dama fast til et bord, heve kjøkkenkniven og deklamere Henrik Wergelands "Pigen på anatomikammeret". Jo det er Hende! O lys hid! Og slip ei Kniven end paaglid i denne Armes Hjerte! O, der er rædsom Vittighed i Lampens Blik, som stirrer ned paa denne døde Smerte. Edit: Å fillern, jeg som trodde jeg var i Pervoboka. ← Den der var ganske rar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå