Gå til innhold

Hvilke dikt synes du passer til

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jeg siterer helst Postgirobygget: Hold kjeft og kyss meg!

"Det var sommer, det var sol... Og det var kjærlighet!" :ler:

Endret av genacvale
Skrevet
Før romantisk samkvem liker jeg å tilbringe ihvertfall en time med å komme i åndelig stemning slik at elskov passer seg. I mitt forrige forhold praktiserte vi følgende: Vi forberedet oss på hver vår kant med å finne et dikt,novelle, kåseri,essay etc som skulle uttrykke våre følelser for hverandre. "Metope" er mitt absolutte elskovsdikt. Det har jeg brukt til alle jentene jeg har vært sammen med.

"Deg vil jeg ømt i rytmer nagle fast

deg vil jeg dypt og blivende bevare

i diktets evige,unge alabast..."

Jeg lurer egentlig på hvor vanlig en slik praksis er..og hvilke dikt dere bruker. Del dem gjerne med meg!

Med hilsen fra Jon Are

Jeg er helt sikker på at Jon Are er jomfru. Sannsynligvis er han også en kvinne.

• 2 uker senere...
Skrevet
Jeg er helt sikker på at Jon Are er jomfru. Sannsynligvis er han også en kvinne.

Hmmm... Så du mener kvinner pleier å ha dikt til forspill??? :ler: hahaha lættiz

Skrevet

Jon Are har støtte i Kama Sutra. Før elskov finner sted bør kvinnen underholdes med samtaler, helst av to menn.

"Om aftenen bør der være sang, og derefter bør levemanden i selskab med en intim ven begive sig ind i det kosteligt smykkede og af skønne parfumer duftende lønkammer og der afvente den elskedes ankomst. Dog kan det også føje sig så, at han sender en kvindelig budbringer til den udkårne eller muligvis selv henter hende. Efter hendes ankomst bør han og hans ven underholde hende med opbyggelige og charmerende samtaler."

Det forutsettes at diktene er av oppbyggelig natur, men vi kan nok trygt stole på at Jon Are ikke deklamerer usømmelig lyrikk.

Skrevet
Jon Are har støtte i Kama Sutra.  Før elskov finner sted bør kvinnen underholdes med samtaler, helst av to menn.

"Om aftenen bør der være sang, og derefter bør levemanden i selskab med en intim ven begive sig ind i det kosteligt smykkede og af skønne parfumer duftende lønkammer og der afvente den elskedes ankomst. Dog kan det også føje sig så, at han sender en kvindelig budbringer til den udkårne eller muligvis selv henter hende. Efter hendes ankomst bør han og hans ven underholde hende med opbyggelige og charmerende samtaler."

Det forutsettes at diktene er av oppbyggelig natur, men vi kan nok trygt stole på at Jon Are ikke deklamerer usømmelig lyrikk.

Og Kama Sutra har hvertfall forstått at kvinnens tenning er mentalt i hjernen gjennom samtale først. ;) Det har nok ikke alle menn forstått.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Hvis jeg trodde jeg skulle få sex og fikk et dikt, hadde jeg blitt rasende!

Hvis jeg trodde jeg skulle få dikt og fikk et dikt hadde jeg blitt glad...

Skrevet

Hva hvis du trodde du skulle få sex og fikk dikt i tillegg da?

Gjest glamourgirl
Skrevet

Hm... diktet til Alf hadde nok gitt meg "Tårer i trusa" :sjenert:

Skrevet
Jon Are har støtte i Kama Sutra.  Før elskov finner sted bør kvinnen underholdes med samtaler, helst av to menn.

To menn? :overrasket: Snakker vi trekant, eller?

Skrevet
:ler: Jon Are viser stadig nye sider :ler:

Det gjør glamourgirl også. *stirrer besatt* :overrasket:

Skrevet

Også imponert... av Glammys nye sexye avatar..

You go girl!!!

Skrevet

You go girl!!!

Javell? Så, er man tynn som en pinne, er man ikke sexy? Takk for den, du :sur:

Gjest glamourgirl
Skrevet

You go girl!!!

Takk snuppa! Kunne ikke la du være alene om overkropp!

Genacvale: Sier du at jeg er feit, eller sier du at du ikke er sexy for at du ikke er feit, eller sier du at fordi Sofia likte min avatar syns hun du er stygg? ;)

Skrevet

.. men jeg synes nå overkroppen til Sofia er mest sexy jeg da :sjenert:

Gjest glamourgirl
Skrevet
.. men jeg synes nå overkroppen til Sofia er mest sexy jeg da :sjenert:

*puster letta ut*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...