Hu i Svingen Skrevet 7. november 2006 #22 Skrevet 7. november 2006 kom no kjerring, i lakenet ta tak. Her kjem eg og tar deg bak. ← Nei, nei, nei, det nektar eg Du får setja deg på golvet og sleika meg
Donnie Darko Skrevet 7. november 2006 #23 Skrevet 7. november 2006 Nei, nei, nei, det nektar eg Du får setja deg på golvet og sleika meg ← Korleis skal eg kunne sleike din fitte Når eg på golvet må sitte?
Gjest Sniken (uinnlogget) Skrevet 7. november 2006 #24 Skrevet 7. november 2006 Korleis skal eg kunne sleike din fitte Når eg på golvet må sitte? ← Eg kan berre bretta ho ne, så skal det nok bli rå med det.... eller noe i den duren.....
Hu i Svingen Skrevet 7. november 2006 #25 Skrevet 7. november 2006 (endret) Eg hadde tenkt på kanten av senga å sitte, slik at du fra golvet nådde fram til mi fitte, men no har eg nett mensen fått, så du må nok venta ei stund på no' godt... (der tenker jeg det blir slutt på kuppingen av jon-ares tråd) Endret 7. november 2006 av Hu i Svingen
Donnie Darko Skrevet 7. november 2006 #26 Skrevet 7. november 2006 Eg hadde tenkt på kanten av senga å sitte, slik at du fra golvet nådde fram til mi fitte, men no har eg nett mensen fått, så du må nok venta ei stund på no' godt... (der tenker jeg det blir slutt på kuppingen av jon-ares tråd) ← Fordømrade...
Donnie Darko Skrevet 7. november 2006 #28 Skrevet 7. november 2006 Forøvrig tror jeg denne tråden ble startet av et troll
genacvale Skrevet 7. november 2006 #29 Skrevet 7. november 2006 Jon Are: Jeg lurer på en ting her... Du er vel ikke tilfeldigvis ifra Sandefjord???
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2006 #30 Skrevet 7. november 2006 Jeg liker å sitere Prodigy: Change my pitch up, smack my bitch up Change my pitch up, smack my bitch up Change my pitch up, smack my bitch up
Gjest Jon Are Skrevet 8. november 2006 #31 Skrevet 8. november 2006 Jon Are: Jeg lurer på en ting her... Du er vel ikke tilfeldigvis ifra Sandefjord??? ← Nei, er nok ikke det. Dessuten ble det som Alf Kaida sier alt for mye dekadense her. Dette skulle være en tråd om DIKT...ikke dette oppgulpet enkelte kommer med.Leser dere ikke dikt i forbindelse med romantisk elskov??? Med hilsen fra Jon Are
Gjest Alf Kaida Skrevet 8. november 2006 #32 Skrevet 8. november 2006 Leser dere ikke dikt i forbindelse med romantisk elskov??? Med hilsen fra Jon Are ← Klart alle gjør det. Jeg tror imidlertid det er få som har ditt mot til å stå frem og innrømme det.
Gjest Jon Are Skrevet 8. november 2006 #33 Skrevet 8. november 2006 Klart alle gjør det. Jeg tror imidlertid det er få som har ditt mot til å stå frem og innrømme det. ← Så flott at du tør innrømme at du leser dikt i forbindelse med elskov! Hva skulle vi gjort uten all den fine litteraturen??? Med hilsen fra Jon Are
Gjest Alf Kaida Skrevet 8. november 2006 #34 Skrevet 8. november 2006 Hva skulle vi gjort uten all den fine litteraturen??? Med hilsen fra Jon Are ← Vel, vi kunne jo for eksempel elsket enda mer.
Hu i Svingen Skrevet 8. november 2006 #35 Skrevet 8. november 2006 Dette skulle være en tråd om DIKT...ikke dette oppgulpet enkelte kommer med.Leser dere ikke dikt i forbindelse med romantisk elskov??? Med hilsen fra Jon Are ← Likte du ikke diktningen min?
Gjest Jon Are Skrevet 8. november 2006 #36 Skrevet 8. november 2006 Likte du ikke diktningen min? ← Nei,vil ikke kalle dette dikt i det hele tatt Dikt er for meg noe fint og vakkert som beskriver føleslsene som oppstår mellom to personer som er på samme nivå fysisk,psykisk og åndelig. Med hilsen fra Jon Are
Donnie Darko Skrevet 8. november 2006 #37 Skrevet 8. november 2006 (endret) Nei,vil ikke kalle dette dikt i det hele tatt Dikt er for meg noe fint og vakkert som beskriver føleslsene som oppstår mellom to personer som er på samme nivå fysisk,psykisk og åndelig. Med hilsen fra Jon Are ← Da passet det vel utmerket for meg og Hu i svingen? Endret 8. november 2006 av Donnie Darko
Hu i Svingen Skrevet 8. november 2006 #38 Skrevet 8. november 2006 Nei,vil ikke kalle dette dikt i det hele tatt Dikt er for meg noe fint og vakkert som beskriver føleslsene som oppstår mellom to personer som er på samme nivå fysisk,psykisk og åndelig. Med hilsen fra Jon Are Da passet det vel utmerket for meg og Hu i svingen? ← Ja, og jeg vil påpeke at det er både fint og vakkert.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #39 Skrevet 8. november 2006 Lese dikt...... :klø: , skulle vi ikke pule da? du sa jo at vi skulle pule jo......
Gjest Alf Kaida Skrevet 8. november 2006 #40 Skrevet 8. november 2006 Musikk kan jo uttrykke mye av det samme som dikt, da... Liz Phair har for eksempel en søt, liten trudelutt som heter "I'm gonna fuck you 'till your dick gets blue" Vart, varmt og poetisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå