Gå til innhold

Har noen vært borti denne kremen ?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk beskje av legen at jeg hadde hudsopp. Fikk resept på kremen Fungoral. Har noen vært borti denne kremen før? Gir den flekker på klærne? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt Fungoral i en periode pga seborreisk eksem, men har ikke lagt merke til at den satte flekker på klær. Kan ha sammenheng med at jeg bare brukte den i ansiktet og ikke på kroppen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan fungerer den egentlig? Føler flekkene med hudsopp blir hvite jeg. Forsvinner de helt når jeg får sol på kroppen? Trenger jeg å gjenta denne "kuren" flere ganger?

Skrevet

Hvordan virker denne hudsoppen din?

Jeg har tørre hudpartier i ansiktet, særlig i t-sonen, altså panne, nese, hake. Flasser av og er litt rødflammete. Dette fikk jeg beskjed om var seborreisk eksem, som jeg senere leste er en slags sopp i huden. Er det det samme du har?

Jeg fikk liksom ikke noe særlig effekt så lenge jeg brukte Fungoral, men legen min sa den måtte brukes som en kur over en 4 ukers periode før man oppnådde noen effekt av den. Men i mellomtiden var jeg hos naturmedisiner / helpraktiker og fikk beskjed om at jeg ikke tålte hvetemel. Dermed gikk jeg over til en medisin jeg fikk av henne, og datt liksom helt av denne Fungoralkuren.

Jeg er fremdeles tørr i huden, så kanskje jeg burde ha prøvd å bruke den noen uker uten å glemme meg helt ut. Kanskje jeg hadde sett noen forskjell etter en stund. Synes ikke den lukter så veldig godt heller, jeg da, men det er jo heller ikke det viktigste... :ler:

Skrevet

Mens det snakkes om utslett..

Sønnen min for en liten stund siden noe slags utslett under det ene øret, huden virket nesten litt "fortykket" når jeg tar på den, og det plager ham et det er tørt. det forsvant, men ser ut som det er kommet tilbake.. denne gangen i øret..

Noen som har vært borti det?

• 3 år senere...
Skrevet

Er fungoral reseptbelagt?

Gjest Jalileh
Skrevet
Mens det snakkes om utslett..

Sønnen min for en liten stund siden noe slags utslett under det ene øret, huden virket nesten litt "fortykket" når jeg tar på den, og det plager ham et det er tørt. det forsvant, men ser ut som det er kommet tilbake.. denne gangen i øret..

Noen som har vært borti det?

klør det? har han merket noe til dette i hodebunnen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...