Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har jobbet som vikar i en bolig for utviklingshemmede i 11 mnd. Jeg har alltid hatt lyst på fast stilling der. Og nå har jeg muligheten til det. Har blitt innkalt til intervju, bare for at det må være formelt.

Men nå kjenner jeg at jeg ikke vil jobbe der. Jeg som har ivret sånn etter å få fast, og sagt omatt og omatt at jeg er SÅÅ interessert.

Nå kjenner jeg at det er helt feil, og jeg vil satse på noe annet. Jeg vil ikke være vikar der lenger heller.

Hva sier jeg. Jeg som har vært så ivrig på å få fast, backer plutselig ut når sjansen byr seg...

Jeg vil satse på barn, og jobbe i skole eller barnehage. Jobber allerede litt i barnehage, og stortrives. Men vil ikke jobbe fullt der, så vil ha noe ved siden av det.

Noen som kan hjelpe meg med noen kloke ord??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlighet varer vel lengst?!? Si at du nå har funnet ut at du heller vil jobbe med barn og at du beklager om det har medført problemer for dem. Si også at du skjønner at det ser rart ut å ombestemme seg slik, men at det er viktig at man har rett motivasjon for en slik jobb.

Lykke til!

Hilsen Lille meg

Skrevet

Det er helt greit å endre mening, men du burde gi beskjed til ledelsen snarest at du ikke ønsker stillingen, slik at de har mulighet til å finne en annen kandidat så fort som mulig for å unngå plutselig mangel på personale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...