Gå til innhold

Ofte kvalm om kvelden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Typen min er ofte veldig kvalm om kvelden. Jeg tengte førsta t han kunne prøvd å drikke noe biola eller lignende så han kunne få i seg melkesyrebakterier men han tåler ikke melk. Finnes det noen andre ting jeg kan anbefale han å prøve ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til legen og ta en full-sjekk!

Ellers ville jeg anbefalt masse kaldt vann, og friske ting, som druer, salat, epler osv. (Kanskje revurdere kostholdet og livsstilen i det hele tatt? Uten å fordømme deres måte å leve på overhodet!!! Bare en tanke!)

Hvis han er laktoseintolerant, er det jo også mulig at han har utviklet intoleranse for noe annet i matveien også. Få sjekket det hos legen også.

Ellers skal peppermyntete være veldig bra mot kvalme. Både kald og varm.

Lykke til!

Skrevet

Jeg er også kvalm om kvelden av og til. Har funnet ut at det rett og slett skyldes at jeg er trett. Mitt råd er altså å passe på å få nok søvn.

Skrevet

Kan skuldes problemer med blodsukkeret, så gå til lege. Ingefærte funker bra mot kvalme, men hvis det er noe alvorlig som ligger bak må dere finne ut av det.

Skrevet

Er en biola JUS som inneholder samme bakteriestammer som den hersens yougurten. Ellers så har du VitaBiosa ol som kan kjøpes på helsekost.

Men se litt på hva han spiser tidligere på kvelden, kan være han reagerer på noe dere ofte har til middag el.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...