Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 hvordan skal friskt sæd egentlig se ut? har jo hatt flere partnere og de fleste av dem har hatt hvitt, tykkflytende sæd. Min nåværende har tynnflytende sæd, altså masse blank væske og veldig lite hvitt. lurte på om kvaliteten på sæden hans er dårlig, eller kan utseende på svømmerne rett og slett variere fra mann til mann?
Annikken Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Selve spermien er en veldig liten del av utløsningen/ sæden. Resten er en blanding av proteiner og vitaminer og hva det nå er. Så det trenger ikke være noe galt om den har annerledes konsistens. Jeg tror det kan variere veldig, fra grøt-tjukk til veldig flytende
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 hvordan skal friskt sæd egentlig se ut? har jo hatt flere partnere og de fleste av dem har hatt hvitt, tykkflytende sæd. Min nåværende har tynnflytende sæd, altså masse blank væske og veldig lite hvitt. lurte på om kvaliteten på sæden hans er dårlig, eller kan utseende på svømmerne rett og slett variere fra mann til mann? ← Hvis det er kort tid siden han sist hadde sædutløsning vil den bli mer blank på farge og motsatt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå