Gjest Flau Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Hei! Jeg har vel egentlig ikke problemer fra før, men tenkte likevel at jeg har ingenting å tape på å trene den opp. Har hørt så mye om knipeøvelser og vaginakuler, men torde ikke kjøpe noen. Det er flaut... Jeg prøvde noen klinkekuler. Jeg stappet dem så langt inn jeg kunne. Men nå tror jeg en av dem har havnet inne i livmoren! Jeg vet jeg dyttet inn fem stykker, men bare fire kom ut da jeg var ferdig med å "utforske" Hvordan skal jeg få ut den femte? Kommer den når jeg har mensen, eller må jeg til gynekolog? Er det farlig å bare ha den der? kan den skade framtidige barn? Jeg er 17 år gammel.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Det er SVÆRT lite sannsynlig at den har kommet opp i livmoren. For at det skal ha skjedd må du ha hatt max uflaks med tanke på hvor du er i syklusen, og brukt såpass stor kraft når du har dyttet de inn at jeg kan ikke forstå annet enn at det ville ha gjort vondt. Jeg har hatt samme panikken selv med “pleasure pearls” eller hva de nå heter, men etter en stund med graving og lirking kom de ut. Men det tok sin tid, og jeg var ganske skremt en stund. Var de noenlunde rene når du puttet de inn? I så fall vil jeg tro du kan se det an litt. Musklene vil slappe av når du sovner, og er du litt heldig sier det plopp når du går på toalettet på morgenen. Men ikke ha sex eller bruk tampong før du har fått de ut igjen!
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Ta en tur på legevakten du. Vi har sett langt rarer ting før
Gjest Flau Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Selvsagt var de rene, men allikevel... De må jo ut! Jeg satser på at de triller ut når jeg sover... Er de ikke ute innen en måned, tar jeg røntgen. ...Sjekke trusa...
Gjest Kråkebolle Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Den er nok ikke lenger inne enn at den kommer ut igjen av seg sjøl.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Jeg garanterer deg at de ikke har havnet i livmoren.
Annikken Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Sikker på at den femte ikke ramlet ut når du ikke så det...? Fått den ut eller? Hvis ikke bør du dra til lege snarest...
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 I morges trillet den ut. Ikke bare en, men to! Må ha telt feil! :-)
lagacy Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Selvsagt var de rene, men allikevel... De må jo ut! Jeg satser på at de triller ut når jeg sover... Er de ikke ute innen en måned, tar jeg røntgen. ...Sjekke trusa... ← Tror jeg ville dratt på legevakten før det har gått en mnd. Hadde den ikke kommet ut etter et par dager ville jeg dratt.Du får bare bite i det sure eplet.. Bedre det enn at du blir barnløs resten av livet.. Lykke til! Nå vet jeg iallefall hva jeg ikke skal forsøke.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 Nå har den vel kommet ut også da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå