Gå til innhold

aggresivitet

Gjest Gjest_Solveig_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Solveig_*
Skrevet

Hei

Håper noen kan hjelpe meg, sliter med innebygget frustrasjon og aggresivitet, ang tidligere forhold....føler jeg har gjort meg ferdig med det meste men i ulike situasjoner dukker det opp en følelse inni meg som jeg ikke klarer og gi slipp på.

Jeg blir redd og sint og får ikke utløp for mine frustrasjoner og aggresivitet.

Er det noen som kan hjelpe meg???

takk.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrive masse innlegg på www.parforhold.no, og her på KG?

Snakke med venner og familie?

Sende hatbrev til eks'en?

Gjest Gjest_Solveig_*
Skrevet

Takk

har ikke skrevet hat brev men har fått ut den frustrasjonen, men det som skjedde i bruddet har gjort sånn at jeg reagere tåpelig i gutte situasjoner....full i angst for alt som kan gå gale så ender det får de får en sjangs liksom.

Skrevet

Løpe ute i skog og mark og våren og sommeren, og til musikk i fellestrening der man hopper rundt etter trinn og gjør styrkeøvelser i fellesskap med andre minst et par ganger i uken, om høsten og vinteren.

I tillegg til dette, høre på mye nyinnkjøpt musikk der du velger noe utenom det du pleier, leser en spennende og nervepirrende bok du ellers ikke ville ha valgt (tips fra andre kanskje?) Ser masse filmer om dumpede jenter eller jenter som har vært i lag med teite menn ("I seng med fienden", m/ Julisa Roberts, etc.)

Bruker www.parforhold.no og skriver ut frustrasjoner hver gang du vil.

Faresignal: ikke lås deg fast i onde sirkler eller bevar bitterheten som om den var verneverdig. Det er helt ok å være frustrert, sint, aggressiv og bitter. Men det er ikke greit når de låses fast og blir i deg for alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...