Tvilling76 Skrevet 6. november 2006 #21 Skrevet 6. november 2006 Jeg hadde en kraftig blødning i uke 9 med nr 1. Dro på legevakten og fikk beskjed om at jeg kom til å miste. Ble sendt hjem for de mente det ikke var noe de kunne gjøre. Slo meg ikke til ro med dette. Dro på Oslo Akutten. Tok innvendig UL og der så vi at jr levde og at alt stod bra til. Blødde i ca 1 uke etterpå. Ble sykemeldt så lenge jeg blødde. Idag er han snart 2 år gammel. :-)
smile Skrevet 6. november 2006 Forfatter #22 Skrevet 6. november 2006 Jeg hadde en kraftig blødning i uke 9 med nr 1. Dro på legevakten og fikk beskjed om at jeg kom til å miste. Ble sendt hjem for de mente det ikke var noe de kunne gjøre. Slo meg ikke til ro med dette. Dro på Oslo Akutten. Tok innvendig UL og der så vi at jr levde og at alt stod bra til. Blødde i ca 1 uke etterpå. Ble sykemeldt så lenge jeg blødde. Idag er han snart 2 år gammel. :-) ← Jøss! Nå har jeg fått samme beskjed så nå venter vi på tlf så vi kan dra til sykehuset. Blør mer nå igjen..... Er helt tom....
Vingedama Skrevet 6. november 2006 #23 Skrevet 6. november 2006 Åh, nei! Lille du!!!! Stakkars lita! Skjønner hvordan du har det. Lykke til Håper det går bra. Skal tenke masse på deg!
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #24 Skrevet 6. november 2006 Jeg hadde MA en gang. Da blødde jeg innimellom litt og innimellom mer, men det var aldri mye blod. Og jeg hadde ingen smerter. Tror det eneste sikre svaret du kan få er når du har tatt UL.
Impala Skrevet 6. november 2006 #25 Skrevet 6. november 2006 Huff så trist. Håper det går bra med deg
Havfrua Skrevet 7. november 2006 #26 Skrevet 7. november 2006 Ikke så lett å vite nei, ser ut til at mange har svært ulik erfaring når det gjelder SA/MA. Selv hadde jeg en SA i forrige uke. Jeg våknet av mensensmerter og da jeg stod opp av senga rant det masse blod nedover bena på meg. Jeg blødde ganske kraftig den dagen + neste dag, men så roet det seg ned, og jeg har blødd som en vanlig mens. Når det gjelder smerter så var det ikke så veldig vondt, kun som en litt kraftig mens. Håper du får noen svar hos legen i dag.
smile Skrevet 7. november 2006 Forfatter #27 Skrevet 7. november 2006 Ikke så lett å vite nei, ser ut til at mange har svært ulik erfaring når det gjelder SA/MA. Selv hadde jeg en SA i forrige uke. Jeg våknet av mensensmerter og da jeg stod opp av senga rant det masse blod nedover bena på meg. Jeg blødde ganske kraftig den dagen + neste dag, men så roet det seg ned, og jeg har blødd som en vanlig mens. Når det gjelder smerter så var det ikke så veldig vondt, kun som en litt kraftig mens. Håper du får noen svar hos legen i dag. ← Huff- ------------- Men jeg har en god nyhet!!!! Den lille lever og har det kjempebra selv om jeg blør!!!! :hoppe: Så det går visst an! 1
Havfrua Skrevet 7. november 2006 #28 Skrevet 7. november 2006 Så utrolig hyggelig å høre Smile!! *rørt* Grattis!!!
Leyla77 Skrevet 7. november 2006 #29 Skrevet 7. november 2006 Kjempe koselig å høre! Lykke til videre!
smile Skrevet 7. november 2006 Forfatter #31 Skrevet 7. november 2006 Takk! Følelsen av å se den lille vinke og sparke var helt ubeskrivelig når en forventet at den var død!!!! 1
Impala Skrevet 8. november 2006 #32 Skrevet 8. november 2006 (endret) Å så bra at det gikk fint Godt å høre at det er noen som har blødninger, og som det går helt fint med Syns det har vært så mange i det siste, meg inkludert, som har mistet Endret 8. november 2006 av Yamaha
Vingedama Skrevet 8. november 2006 #33 Skrevet 8. november 2006 Ja, dette var bra! Enig med Yamaha at det har vært litt mange i det siste. Det nå er det jo håp selvom ting ser dårlig ut, og det er godt å vite for en nervøs stakkar. til alle
Gjest Cosmic Girl Skrevet 8. november 2006 #34 Skrevet 8. november 2006 Ååh, det var godt å høre, Smile. Selv om du ikke har hørt så mye fra meg, har jeg lagt merke til deg. Fra da du lurte på om du kanskje var gravid, til du fikk vite det. Ble så trist av å se denne tråden fra deg, men så veldig glad da jeg leste at alt er bra !!
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #35 Skrevet 8. november 2006 grattis smile... håper det fortsatt går den rette veien for deg.... fant ut i dag at jeg er gravid.. hurra ... venter nå nummer 3 .. og jeg ber om at alt skal gå bra... klem til alle
smile Skrevet 8. november 2006 Forfatter #36 Skrevet 8. november 2006 Takk for alle hyggelige hilsnonger!!! Og gratulerer til deg irwin!!! Morsomt!!! Ja det er godt å høre om solskinnshistorier også selv om det er fryktelig trist å høre om de andre det går galt med også. Må jo si jeg har kjent veldig på den angsten der.....
cappocino Skrevet 8. november 2006 #37 Skrevet 8. november 2006 Så herlig å høre smile!!! Håper du får et fint svangerskap videre!
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2006 #38 Skrevet 9. november 2006 Og gratulerer til deg irwin!!! Morsomt!!! tusen tusen takk... er så GLAD og spent...... lykke til videre med deg oxo....
Carina 2001 Skrevet 20. april 2020 #39 Skrevet 20. april 2020 6 uker på vei og har begynt blø , men ingen smerter . Ikke noe blod i trusa bare når jeg går på do , kommer da litt i do og på papiret . Rødt . Noen som har opplevd dette ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå