Gå til innhold

Lords hotel, Leinster square London

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg finnes ikke kresen når det gjelder hotellrom, så lenge det er rent bad og rene sengklær.. Men jeg lurer bare på om det er noen her inne som noen gang har bodd på Lords hotel og kan fortelle litt om det?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, så jo ut som om at det var over gjennomsnittet bra ihvertfall. :) Blir nok bra...(Tar bestandig med meg disse Ajax vaskeserviettene ifall det er krise! :ler: )

Skrevet

jeg har bodd på lords..(bodde der i desember i fjor)..veldig rent og pent..(beste av alt billig..): Vi spiste aldri der...er også veldig sentralt. Er bare å ta toget til paddington fra flyplassen, for å så ta tuben til bayswater(en stasjon). Vips sparer du mye penger (drosje koster). Ellers er det greit å finne frem fra stasjonen..du går rett til til venstre...når du kommer til det lille kjøpesenteret tar du av til venstre igjen.og går rett freem..så ettr en stund høyre..vips..LORDS :legrine:

Skrevet

Ååååhh, så kjekt med noen som har bodd der! Veibeskrivelse og greier. :ler: Supert.:)

Skrevet
Ååååhh, så kjekt med noen som har bodd der! Veibeskrivelse og greier. :ler:  Supert.:)

bare å spørre!!! hadde det så gøy på den turen..

Skrevet

Du skal ikke se bort fra at du får et spørsmål eller to nei!:) Er alltid kjekt å utveksle erfaringer med andre som har vært på samme plass.. :) Gleder meg noe voldsomt, denne gangen satser jeg på en mer avslappet tur, har gjort unna mestparten av det man MÅ gjøre i London de 2 forrige gangene jeg har vært der.:)

Skrevet
Du skal ikke se bort fra at du får et spørsmål eller to nei!:) Er alltid kjekt å utveksle erfaringer med andre som har vært på samme plass.. :)  Gleder meg noe voldsomt, denne gangen satser jeg på en mer avslappet tur, har gjort unna mestparten av det man MÅ gjøre i London de 2 forrige gangene jeg har vært der.:)

samme her! i år er det bare shopping og pub/clubbing! :legrine:

Skrevet

ligger forre3sten en heltsinnsyk syk pub på bayswater..prince albert heter den..her står alle å danser i en sirkel..mens en mann spiller gitar i midten..kåte grekere som vil kjøre deg hjem osv..men morsomt var det! :legrine:

Skrevet
Her kan du se anmeldelser på Tripadvisor:

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g1...on_England.html

Jeg har god erfaring med Tripadvisor og bruker alltid siden når jeg skal bestemme meg for hotell. Det pleier også å ligge bilder som anmelderne selv har tatt, disse viser gjerne sannheten i motsetning til hotellets egen hjemmeside :)

Tripadvisor er et veldig godt tips. Men du bør også ta det med en god klype salt da jeg bodde på et hotell i sommer som hadde fått forferdelige reviews (hva heter dette på norsk?), og det er et av de beste hotellene jeg har bodd på... :) De har en tendens til å overdrive litt / lage store problemer av småting noen ganger.

Skrevet

Ja ikkesant..Kommer an på hvor kresne de er de som har skrevet innlegget..Noen tåler ikke om det er litt støv engang.. :ler: Gleder meg skikkelig til å dra, det kribler i magen. :) eeeelsker den byen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...