Annabell Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Hei hei.. Vi har akkurat bestillt tur til Lanzarote og reiser om en uke. Vi reiser på restplass så vet ikke helt hvor vi på øya kommer, men lurte på om noen har noen gode tips til hva som er kjekt å se/oppleve der nede. Veldig takknemlig for alle svar, jeg kan ingenting om øya
Donpedro Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Lavaparken. Ta med litt vindtett tøy, kan blåse en del og da kna det bli litt kjølig på kvelden.
Annabell Skrevet 6. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2006 Takk for svar! Da skal jeg pakke litt varme klær også skjønner jeg
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Lei bil en dag eller to, og kjør rundt omkring på øya. Dere rekker over "alle" severdighetene på et par dager altså, og det er mye flott å se her. Dra til La figueroa (tror jeg det heter) - Ildlandet. Der kan dere se på at de steker mat på varmen fra jordas indre :-) Kaktusplantasjen er et artig innslag også - og selvfølgelig lavagrottene, underjordiske og med sjøer og albinokreps.. Vindjakke er et must - paraply kan vel også være greit i fall dere får regn. Kos dere - Lanzarote en uke er en knall opplevelse altså!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå