Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Vi skal reise til London om tre uker. Jeg har aldri vært i London før, og er heller ingen kløpper på å finne billige hoteller...Har letet på nettet i flere dager... Jeg vet ikke hvilke områder som er sentrale heller, gir snart opp Kan noen som er flinke til dette hjelpe meg å finne et billig og sentralt hotell. Trenger ikke være mange stjernene, bare det ligger i gangavstand til Oxford Street... Vi er seks stykker som reiser, trenger tre dobbeltrom... Noen som kan hjelpe? Takker og bukker
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Hei, du! Jeg vil anbefale deg www.tripadvisor.com. Skriv London i søkefeltet øverst til venstre på siden, og velg siden hoteller. Her vil du få opp en liste over de best rankede hotellene i de fleste store byer i verden. Pris pr natt er også oppgitt og du har mulighet til å sjekke om det du kikker på er ledig. De har også egne forum tilknyttet en haug med land, byer og regioner. Jeg bestiller personlig aldri et hotell uten først å ha sjekket anmeldelsene på denne siden først. Den har MANGE brukere. Når det gjelder hoteller i London er de jo ikke akkurat kjent for å ha store og velholdte rom for å si det sånn Jeg er ingen ekspert på området, selv om jeg har vært der noen ganger, og senest kom hjem i går. Vi bodde i en suite til 1800kr natten denne gangen fordi vi rett og slett var lei den lave hotellstandarden i denne byen. Allikevel var ikke dette rommet tilfredsstillende synes jeg. Engelskmennene har en lei tendens til å teppelegge alt de kommer over, og med noen år på baken er ikke akkurat resultatet særlig vakkert. Nå trenger du jo ikke bo på selve Oxford street for å bo sentralt. T-banenettet er effektivt og oversiktelig. Jeg tror jeg ville anbefalt deg å finne et eller annet i Covent Garden. Veldig koselig, med kort avstand til det meste. På Tripadvisor finner du for øvrig også kart over de forskjellige områdene i London. Lykke til!
Loquita Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Folk som bor her (i London) anbefaler lastminute.com, så det ville jeg sjekket ut. Londontown.com er også bra Lykke til!!
leila Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Prøv denne http://www.dtf-travel.com/dtf/doc/default....linkTV&SAP=TVno
Annabell Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 I Sussex Gardens kryr det av små, greie og rimelige hoteller. Mange av hotellene er tidligere boliger som er omgjort til B&B/hotell, ofte flere boliger slått sammen. Området ligger nord for Edgware Rd (som ender nesten rett ved Marble Arch) så det ligger relativt sentralt i forhold til Oxford Str, Hyde Park osv. Jeg pleier å søke f.eks "cheap hotels london" på google og da får du opp masse sider med gode tilbud. Det er alltid lurt å sjekke flere av nettstedene for ofte kan prisene variere på samme hotell fra side til side. Ellers har gjest et lurt tips om å sjekke tidligere gjesters erfaringer, men vær forberedt på at hotellstandarden i UK ligger et stykke bak den norske normen. God tur!
Eowyn Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Hei hei! Vi reiser samtidig til London vi! Denne gangen skal jeg bo på Lords hotel, og det er ikke mange stjerner der nei..men det er rene bad og rene rom, ellers er jeg ikke så kresen. Dette var kun for å bo billig da. Ellers har jeg pleid å bo på Prince William hotel i Bayswater, det er et veldig greit hotell, og et greit område å bo i..
Kristi Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 http://www.londonnethotels.co.uk/Astor_Cou...tm?affcode=AFF2 Her bodde vi. billig men rent og veldig sentralt:)
FashionySara Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 Hei hei! Vi reiser samtidig til London vi! Denne gangen skal jeg bo på Lords hotel, og det er ikke mange stjerner der nei..men det er rene bad og rene rom, ellers er jeg ikke så kresen. Dette var kun for å bo billig da. Ellers har jeg pleid å bo på Prince William hotel i Bayswater, det er et veldig greit hotell, og et greit område å bo i.. ← Jeg har alltid bodd på Lords når jeg har ønsket det billig..veldig sentralt..bayswater er et koselig sted..også ligger det så nærme togstasjonen også(paddington). Hva betaler du i år for å bo der? Jeg skal dit i desember..har ikke bestilt enda..
FashionySara Skrevet 9. november 2006 #10 Skrevet 9. november 2006 Betaler rundt 2500 for 5 dager.. ← er edt dobbeltrom??
Eowyn Skrevet 16. november 2006 #11 Skrevet 16. november 2006 Jeg er faktisk ikke helt sikker på prisen jeg, for det er en pakkepris med både fly og hotell. Betaler 4200 for hele greia... Det er et enerom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå