Eføya Skrevet 30. januar 2003 #1 Skrevet 30. januar 2003 Hei! Skal være forlover og har i den anledning spurt bruden hva hun ønsker at jeg skal ha på meg. Svaret hennes var langkjole, helst med litt slep. (Hun skal ha "galla antrekk" i bryllupet. Mannen min stiller i kjole og hvitt så jeg må også "stå til" han. Helst vil hun at jeg skal ha sølv eller dyp lilla kjole. Jeg har heldigvis lang tid på meg, men tenker at jeg snart burde begynne å se da dette er ikke noe jeg har sett i butikken før. Jeg er også litt redd for at en sølvkjole med slep kan virke som jeg prøver å konkurrere med bruden, så jeg kvier meg litt for den fargen. Spørsmålet mitt til der er: Hvor i all verden finnes det denne typen kjoler som ikke er "tantete"?
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2003 #2 Skrevet 30. januar 2003 Jeg oppdaget akkurat en ny butikk her om dagen. Den ligger i overgangen mellom Akersgata og Ullevålsveien i Oslo (akkurat ved de to minirundkjøringene hvis du er kjent). Oppfattet ikke hva butikken heter for jeg kjørte, men det sto også "Skredder" på vinduet. Mulig at det betyr at det er dyrt, men det to kjolene som var utstilt var i hvert fall lekre. Den ene var faktisk i mørk lilla og hvit/sølv, såvidt jeg så. Stroppløs, med diagonale striper. I tillegg har jo Piano (tror jeg det heter) i Slottspassasjen (tvers over for inngangen til Steen & Strøm) mange forskjellige kjoler. Eller pleier jo mange av klesbutikkene som er litt "finere" å ha selskapskjoler, men skal du ha lysere farger kan det nok være lurt å vente til litt senere på våren. På Lillestrøm er det faktisk flere butikker med selskapskjoler som ikke er tantete; Carla og Celine på Lille strøm torg og Mostue ved siden av Polet. Hilsen Lille meg.
liv-b Skrevet 2. februar 2003 #4 Skrevet 2. februar 2003 Hvis du har god tid, vill ejeg tatt en kikk på www.ebay.com Jeg har kjøpt utrooolig mye fint der. Designer kjoler og det hele får du til rundt $25. Portoen blir jo litt dyr, men likevel levelig. Lykke til :D
magnhild Skrevet 3. februar 2003 #5 Skrevet 3. februar 2003 :D Hei Ingvild! Hvis du stikker innom på en brudesalong så kan de helt sikkert hjepe deg. Der har det nyeste på den fronten til enhver tid. I alle fall så har de en i hver størrelse og i forskjellige farger og sånt noe. Da kan du prøve og se og kose deg, akkurat som en brud... De er (vanligvis) veldig hyggelige på sånne steder... Klem fra Magnhild!
Pip Skrevet 4. februar 2003 #6 Skrevet 4. februar 2003 Du kan jo kikke her: www.kikki.no/ny_side_11.htm Selv om den salongen er i Bergen, da... Men her vet jeg at det blir tatt mål av deg, og så sender de målene til produsenten, sånn at kjolen din blir laget tilpasset deg! Og da regner jeg med at du kan velge farger og alt sånt selv... Har ikke prøvd, men har hørt at det skal være svært så billig iallefall... Lykke til! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå