Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #21 Skrevet 7. november 2006 har hatt samsungtassen min i tre år jeg nå og har hatt bra batteri hele tiden, nå var det skjermen min som gikk føyka men telefonen har fått mye juling i de tre årene og. er på jakt etter en sort skyvetelefon (hater disse såkalte "jentetelefonene" med blomster og fjas) men jeg er kresen på design og SE ser ut som firkantede klosser i mine øyne. W300i kunne gått hvis den ikke hadde hatt den "bøylen" på toppen... grøss. ← LG Chocolate
minienthe Skrevet 7. november 2006 #22 Skrevet 7. november 2006 (endret) LG Chocolate ← nja... ikke helt min stil... den var ørlite grann for firkantet og avlang. har en LG jeg bruker nå inntil jeg får meg noe brukelig igjen og den er jeg lite fornøyd med i forhold til menyer og funksjoner. jepp, jeg er sær Endret 7. november 2006 av minienthe
Arwen Skrevet 7. november 2006 #23 Skrevet 7. november 2006 hvilke modell har du ? ← Nå har jeg SGH E730 Høres nesten ut som om batteriet kan være kortsluttet. ← Den forrige jeg hadde var helt lik, husker ikke hvilken modell det var. Søsteren min sin var også dårlig, det var en tredje variant...
minienthe Skrevet 7. november 2006 #24 Skrevet 7. november 2006 Nå har jeg SGH E730 ← min gamle var SGH E710... den OL telefonen
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2006 #26 Skrevet 7. november 2006 (endret) Sony Ericsson W300i er en fin klapptelefon med bra kamera, super batteritid og flott design. Den er en walkmantelefon, og du kan legge inn mye musikk. (Støtte for minnekort, og det følger med et på 256 MB). Den er god på sms og har gode taster. http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...m=pp1&pid=10415 ← NB! W300i har i flere mobiltester fått trekk nettopp på grunn av dens kamera og taster. Men jeg synes også det er en ok telefon Grattis med ny telefon Stine Ma! Endret 7. november 2006 av Sprilla
Gjest Frk. Grønn Skrevet 8. november 2006 #27 Skrevet 8. november 2006 Grattis med ny telefon Stine Ma! ← Takk for det, Sprilla!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå