Gjest Frk. Grønn Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Jeg har lyst på Samsung D820 eller Samsung D900, men lurer på om det er noen her inne som har noe positivt/negativt å si om disse? Kanskje dere har noen tips til andre tlf? I så fall MÅ det være en skyvetelefon, den må ha minst 1 megapiksel og være god å skrive SMS med
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 jeg hadde en sasmsung d500,kan selvfølgelig ikke sammenligne den med de som du beskriver,men min erfaring var at samsung ikke var noe bra til å skrive sms med,ord som forsvinner fra ordlista osv,synes det var tungvint,nå har jeg nokia,ikke fullt så tungvint,men skal du ha en tlf som er bra til sms ville jeg gått for en sony ericsson:) det blir min neste ihvertfall
Drua Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 (endret) Enig med gjest over, jeg har også D500, drittlei den telefonen. Neste gang blir det Nokia igjen. Hva med denne telefonen: Nokia 6288 Endret 6. november 2006 av Drua
Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Sony Ericsson vil jeg ikke ha, for de er så store og klumpete når jeg vil ha skyvetelefon. Nokia er jo en klassiker, og den så ikke så verst ut. Jeg må nok ta en litt nærmere kikk på den
Arwen Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Jeg har hatt tre forskjellige samsungtelefoner og er egentlig veldig fornøyd med de, hadde det ikke vært at batterikapasiteten er elendig hadde jeg kjøpt det nå igjen. Har sett gjennom endel tester og anbefalinger, og ser at sony erikson er de telefonene som ofte scorer best så går for en sånn en nå.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Dårlig batterikapasitet på Samsung, altså? Hummm.. Det var ikke bra..
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Enig med gjest over, jeg har også D500, drittlei den telefonen. Neste gang blir det Nokia igjen. Hva med denne telefonen: Nokia 6288 ← Vurderte denne telefonen selv... MEN.. Det har veldig mye feil og reklamasjoner med den. På Elkjøp villle de kun selge den med Tele 2 abb. Da var det ikke stanard Nokia meny. Bare til opplysning. Spør litt om dette der du skal handle. Selv havnet jeg på en Nokia 6111 som også er en skyvetelefon. Lykke til
Drua Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Vurderte denne telefonen selv... MEN.. Det har veldig mye feil og reklamasjoner med den. På Elkjøp villle de kun selge den med Tele 2 abb. Da var det ikke stanard Nokia meny. Bare til opplysning. Spør litt om dette der du skal handle. Selv havnet jeg på en Nokia 6111 som også er en skyvetelefon. Lykke til ← Det er 6280 som det har vært mye feil på. Denne modellen er oppgradert.
minienthe Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 fanken... nå begynte jeg å sikle på D900 selv
Gjest graceland Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 Sony Ericsson W300i er en fin klapptelefon med bra kamera, super batteritid og flott design. Den er en walkmantelefon, og du kan legge inn mye musikk. (Støtte for minnekort, og det følger med et på 256 MB). Den er god på sms og har gode taster. http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...m=pp1&pid=10415 Ikke gå for Samsung. Møkkatelefoner som er vanskelige å bruke.
Dizzy Skrevet 7. november 2006 #11 Skrevet 7. november 2006 Jeg er veldig fornøyd med min Samsung E-760. Batterikapasiteten er bra, og den er absolutt ikke vanskelig å bruke!
BayliZ Skrevet 7. november 2006 #12 Skrevet 7. november 2006 Hva med denne da, den ser jo helt fantastisk ut da :-) http://prisguide.amobil.no/product.php?pro...iew=productinfo
Dizzy Skrevet 7. november 2006 #13 Skrevet 7. november 2006 Hva med denne da, den ser jo helt fantastisk ut da :-) http://prisguide.amobil.no/product.php?pro...iew=productinfo ← Åhh....den var lekker!
Arwen Skrevet 7. november 2006 #14 Skrevet 7. november 2006 Jeg synes heller ikke Samsung er vanskelig å bruke. Gikk rett fra Nokia uten problemer. Er bare det hersens batteriet som er så dårlig. Jeg vet jeg ikke er den eneste som går vekk fra samsung pga det.
minienthe Skrevet 7. november 2006 #15 Skrevet 7. november 2006 Jeg synes heller ikke Samsung er vanskelig å bruke. Gikk rett fra Nokia uten problemer. Er bare det hersens batteriet som er så dårlig. Jeg vet jeg ikke er den eneste som går vekk fra samsung pga det. ← har hatt samsungtassen min i tre år jeg nå og har hatt bra batteri hele tiden, nå var det skjermen min som gikk føyka men telefonen har fått mye juling i de tre årene og. er på jakt etter en sort skyvetelefon (hater disse såkalte "jentetelefonene" med blomster og fjas) men jeg er kresen på design og SE ser ut som firkantede klosser i mine øyne. W300i kunne gått hvis den ikke hadde hatt den "bøylen" på toppen... grøss.
Arwen Skrevet 7. november 2006 #16 Skrevet 7. november 2006 Da har du vært heldig. jeg har hatt min nåværende i ett år og batteriet må lades hver natt
minienthe Skrevet 7. november 2006 #17 Skrevet 7. november 2006 Da har du vært heldig. jeg har hatt min nåværende i ett år og batteriet må lades hver natt ← hvilke modell har du ?
mowgli Skrevet 7. november 2006 #18 Skrevet 7. november 2006 Hva med denne da, den ser jo helt fantastisk ut da :-) http://prisguide.amobil.no/product.php?pro...iew=productinfo ← Den er på min ønskeliste til jul Jeg har nå Samsung D500 og har vært veldig fornøyd med den hittil, også batterikapasiteten Men så snakker jeg ikke så veldig mye i den, det går mest i sms hos meg...
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #19 Skrevet 7. november 2006 Sony Ericsson W300i er en fin klapptelefon med bra kamera, super batteritid og flott design. Den er en walkmantelefon, og du kan legge inn mye musikk. (Støtte for minnekort, og det følger med et på 256 MB). Den er god på sms og har gode taster. http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...m=pp1&pid=10415 Ikke gå for Samsung. Møkkatelefoner som er vanskelige å bruke. ← TS skal ha en "skyvetelefon". Ang. Samsung, så er alt en vanesak. Personlig har jeg aldri hatt en telefon med så god kvalitetsfølelse som Samsung.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #20 Skrevet 7. november 2006 Da har du vært heldig. jeg har hatt min nåværende i ett år og batteriet må lades hver natt ← Høres nesten ut som om batteriet kan være kortsluttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå