Amanlis Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Fant denne siden om 27 ting mannen aldri sier. Jeg tenkte før jeg leste, at noe av dette sier han sikkert, men etter å ha lest, måtte jeg slå fast at han kommer ALDRI med slike kommentarer.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Det finnes da menn som sier slike ting. Desverre kommer ingen av dem noengang til å bli kjæresten til en kvinne. Men vi kan da glede oss over å møte fantastiske mennesker uten å gå til sengs med dem. Likte spesielt den om "så sykt fine lysestaker".
Knurr Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Har hørt opptil flere av dem, men da med bitende sarkasme. Bortsett fra nr. 23, den fikk jeg i morges.
Amanlis Skrevet 4. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2006 Har hørt opptil flere av dem, men da med bitende sarkasme. Bortsett fra nr. 23, den fikk jeg i morges. ← Kanskje det er en stund siden du har vanna blomstene dine... Min kjære har i hele dag spurt om vi skal dra på shopping for han har akkurat fått lønn, og jeg gikk rett på. Endelig, tenkte jeg... Men neida, han bare lo godt av meg.
Knurr Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Kanskje det er en stund siden du har vanna blomstene dine... ← Planta var i grunnen død, helt nedskjært og sto under vasken til redding.
Amanlis Skrevet 4. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2006 Planta var i grunnen død, helt nedskjært og sto under vasken til redding. ← Dakkar
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Jeg har hørt to av dem fra mannen min jeg... Nummer 9 hørte jeg veldig ofte da barna var små, men hører også 23 med jevne mellomrom.
Drua Skrevet 4. november 2006 #8 Skrevet 4. november 2006 Nr 26 har jeg hørt endel ganger faktisk, heldige meg
Sander Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 Det finnes da menn som sier slike ting. Desverre kommer ingen av dem noengang til å bli kjæresten til en kvinne. Men vi kan da glede oss over å møte fantastiske mennesker uten å gå til sengs med dem. ... ← Dette er det sanneste jeg har hørt på lenge Har sikkert sagt over halvparten av de tingene, og var direkte uenig i bare én (jeg vet hvor mange hestekrefter bilen min har ) Men konsekvensen er altså et faktum
Gjest Norwegian Blue Skrevet 4. november 2006 #10 Skrevet 4. november 2006 Ånei, eksen min MÅ være homo for han har sagt 1. Nei, nå får det være nok snakk om meg. Hva føler DU? 2. Å, det er ingen ting å snakke om 4. Hei, mamma! Lenge siden sist. Jeg ringer egentlig bare for å skravle litt, jeg! 8. Dra på shopping nå? – Det passer kjempefint, jeg har akkurat fått lønn! 12. Øl? Nei takk, jeg tar en søt hvitvin. 26. Fotball er så meningsløst! og kan kunne sikkert ha sagt mye av det andre og.
hjertesukka Skrevet 4. november 2006 #12 Skrevet 4. november 2006 Hm- jeg var sammen med en som kunne sagt/og sa omtrent alle disse tingene, i TILLEGG til at han var bil-interessert og jobbet med bil.........og attpåtil ikke var homo. Synd det ikke ble oss, men det er en annen historie.
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2006 #13 Skrevet 4. november 2006 Vet ikke hvor mange hestekrefter bilen min har... Og da lå damene flate Not Er ikke så sikker på om dere vil at menn skal si slikt, heller
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #14 Skrevet 4. november 2006 Vet ikke hvor mange hestekrefter bilen min har... Og da lå damene flate Not Er ikke så sikker på om dere vil at menn skal si slikt, heller ← Det er nå deilig da ... Å omgi seg med litt mannlig energi som samtidig utstråler sensitivitet. Personlig så misunner jeg Norwegian noe grenseløst fordi hun har gjort den erfaringen.
Rastafan Skrevet 4. november 2006 #15 Skrevet 4. november 2006 Det var da en skikkelig nedvurderende og ekkel liste. Den dagen jeg blir forvandlet til en pusekatt, da har de lobotomert meg. Det verste av alt kvinne, er du aldri vil ha en mann som dette, så klag ikke!
Gjest Seeker Skrevet 4. november 2006 #16 Skrevet 4. november 2006 Det var da en skikkelig nedvurderende og ekkel liste. Den dagen jeg blir forvandlet til en pusekatt, da har de lobotomert meg. Det verste av alt kvinne, er du aldri vil ha en mann som dette, så klag ikke! ← Sist jeg hadde en jentekveld så var det faktisk ingen til stede som ytret ønske om å finne seg en neandertaler. Er det ikke utrolig?
Rastafan Skrevet 4. november 2006 #17 Skrevet 4. november 2006 Sist jeg hadde en jentekveld så var det faktisk ingen til stede som ytret ønske om å finne seg en neandertaler. Er det ikke utrolig? ← Kattepusmannen scorer nokk ikke høyt på lista heller. La nå menn være menn og kvinner være kvinner, sier nå jeg. DEn der kvasilikestillingen burde dere slutte med!
Gjest Tanita Skrevet 4. november 2006 #18 Skrevet 4. november 2006 Min har sagt nr 1, 2, 3, 4, 5, 7, 13, 17, 20, 21, 22, 23, 24, 25... Er jeg heldig, eller? :rosasmil:
Gjest Seeker Skrevet 5. november 2006 #19 Skrevet 5. november 2006 Min har sagt nr 1, 2, 3, 4, 5, 7, 13, 17, 20, 21, 22, 23, 24, 25... Er jeg heldig, eller? :rosasmil: ← Veldig heldig. Funnet drømmemannen jo.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. november 2006 #20 Skrevet 5. november 2006 Min har også sagt mange av tingene. Og han tar meg gjerne med på shopping når han har fått lønn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå