Gå til innhold

Vi skal til Playa Del Ingles

Fremhevede innlegg

Skrevet

I januar, jeg gleder meg kjempe mye! ;)

Hva er deres meninger om den plassen? Fortell, fortell!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke plassen jeg ville reist til :sjenert: Men så foretrekker jeg roligere plasser og heller tar taxi inn til partyplassene om jeg skal feste...

Skrevet

Ikke noe problem å holde seg unna partystedene da, hvis man vil det. Vi trivdes godt der vi, slappa av på stranda og sosa rundt :)

Skrevet

Tja, i januar er det for kaldt å ligge på stranda og det var mye bråk, både seint og tidlig når jeg var der. Pass iallfall på å få et hotell med en solterasse som er godt skjermet for vind hvis dere skal sole dere.

Skrevet

Inegn andre som har vert der....? Vet det er en partyplass, derfor vi valgte plassen for hun på reisebyrået sa det! :)

Skrevet

Temperaturen er OK i januar. Det er kanskje den kaldeste tiden på året og det blåser den del. Men det går som regel fint å ligge på en litt skjermet strand eller bade i basseng.

Det er masse som skjer i Playa del Ingles.

Jeg trives kjempegidt der i alle fall, selv om det er en god del steder som man etter hvert veldig å unngå pga innpåslitne selgere eller skandinaver/tyskere/engelskmenn på chartertur.

Skrevet

Ok! :) Hm..., så det er en del vind i januar tiden..., det får vi tåle! ;)

Skrevet

Ja, det blåser litt kaldt. Særlig om kvelden. Men det er til å leve med altså.

Jeg har vært på Gran Canaria mange ganger på den tiden av året og det har vært greit å gå i shorts og t-skjorte og bade i bassenget. På standen kan det bli litt slitsomt ettersom det blåser sand, så jeg anbefaler dere å bo et sted med basseng (men det er kanskje avgjort allerede).

Ta med en vindjakke og langbukser i tilfelle det blir litt kaldt på kvelden. Januar er vel kanskje den minst stabile månenden mht været. Det er ganske varmt i sola, men i skyggen kan det bli litt kaldt.

Skrevet

Sisters var der i fjor med ei venninde, de ble så lei all fyll og fest av nærliggende barer . De fikk ikke ligge i fred på stranden eller gå ut om kvelden for det var horder av innpåslitene fulle tyske og engelske ungdoms gjenger. Disse guttene var mopydlige, hotellet gjorde ikke noe når sisters og venninden klaget på all bråket. Innkastere overalt.

En natt gikk det villt for seg, jentene hadde lagt seg for natten, etter en kveld med en bedre middag. Noen gutter hadde klatret oppover verandane, og kommet seg inn på rommet deres via verandadøren( er jo ikke aircondition nesten på noen hoteller så verandadøren stod på gløtt , i 3. egt!) Jentene våknet av at noen gikk inn i rommet!!! DA flyttet de til en litt mere familievennlig del av øya. Og måtte jammen meg betale for å bli flyttet!

Jeg kan bare si at man får regne med uønsket oppmerksomhet, og vill festing om man reiser hit.

Skrevet

Nå har jeg vært der både på familieferie og festetur.

Og jeg synes begge deler var topp. Jeg opplevde ikke noe innpåslitne folk, ikke mer enn på normale turiststeder ihvertfall. Og synes ikke festingen gikk så vilt for seg heller. Heldige må vi ha vært med hotell og, for der var det stille og rolig.

Synes og at det ligger bra til, med tanke på shoppingtur til Las Palmas og Atlantico senteret, samtidig som det ikke er så lang vei til puerto rico.

Jeg har vært der to ganger i januar og vi var da heldige med været, hadde det varmt og godt, bada både i hav og basseng. Men på kveldene ble det kaldt ja, da var det greit med en genser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...