Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Huff. Jeg er gravid, og sliter sånn med treg mage. Kommer veldig lite avføring for tiden. Kun harde knoller. Hva kan jeg gjøre?
Tika Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Hei, da er vi i samme båt, jeg sliter veldig med treg mage, hele fuksjonen stopper opp helt til tide. Det jeg syntes hjelper er linfrø: en skje sammen med yoghurt om morgene. -maltekstrakt i varm melk (ikke særlig godt, men det funker) -Svisker skal være bra. -Spise knekkebrød og annen fiber rik mat, men da er det viktig å drikke MYE, helst vann. vis man spiser mye fiber og ikke drikker tilstreklig stopper det opp av den grunn. -frukt og grønt -ikke drikk Te det kan gjøre at man får treg mage (noe jeg aldrig har hørt om før nå, og sansynligvis en av de største grunnene til at jeg stopper opp, drak nemlig veldig mye te) -Prøv å få gått en tur på 15-20 min om dagen.
Kayli Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Pass på å få i deg nok drikke, helst vann.
Solskinn Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Hva med å teste melkesyre enten i tablettform på apoteket eller via biola? Det skal regulere magen og skal funke på treg mage også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå