Gjest aua Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Jeg har sluttet med p-piller, og humøret mitt er tusen ganger bedre plutselig. Men uheldigvis er menstruasjonssmertene en god del verre Har brukt p-piller i så mange år at jeg ikke husker hvordan det er å ha disse smertene. Er det vanlig at det gjør vondt i hele området rundt eggstokkene? Og nedover mot bena og hoftene..? Får spise en ibux tror jeg.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Jeg pleier å ha vondt i området rundt høyre eggstokk og helt ned mot høyre kne.
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Ja har vondt i korsryggen og lårene.
Gjest aua Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Det var nå betryggende å høre.. Jeg har hatt blodpropp tidligere, og det kjentes faktisk ikke så annerledes enn menstruasjonssmerter i lårene, i tidlig fase that is
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Jeg har smerter i nedre del av magen, rundt korsryggen, nedover baken, hoftene og hele lårene. GRRRRR...
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 De gangene jeg har smerter så er det mage, rygg, og lår som får gjennomgå. Heldigvis har det begynt å bli mildere og mildere for hver gang som går.
Gjest Fresh Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Jeg har smerter i nedre del av magen, rundt korsryggen, nedover baken, hoftene og hele lårene. GRRRRR... ← Dette høres akkurat ut som meg. Inkludert GRRRRR
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå