Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2006 #101 Del Skrevet 1. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #102 Del Skrevet 1. desember 2006 Skjønte plutselig hvorfor du har så mange innlegg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2006 #103 Del Skrevet 1. desember 2006 Å? hva tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #104 Del Skrevet 1. desember 2006 ← Sånn type innlegg kan jeg "skrive" mange av også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2006 #105 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg tror vi må ta opp denne tråden igjen, nå er det jul og da er det mange som kan ramle utpå. Tror det er på tide at vi tar oss sammen og gjør oss klare til å ta imot de andre medmenneskene våre her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #106 Del Skrevet 7. desember 2006 Godt du tar ansvar Vampis! Her er døren høy og porten vid, vafler har jeg ikke, men julebakst kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #107 Del Skrevet 7. desember 2006 Forresten Vampis; sitter ikke du å leser pensum nå? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 7. desember 2006 #108 Del Skrevet 7. desember 2006 Følger fortsatt etter Annie. Har ikke eget liv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #109 Del Skrevet 7. desember 2006 Å så hyggelig! La oss gå arm i arm, som Tuppen og Lillemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 10. desember 2006 #110 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg tror vi må ta opp denne tråden igjen, nå er det jul og da er det mange som kan ramle utpå. Tror det er på tide at vi tar oss sammen og gjør oss klare til å ta imot de andre medmenneskene våre her inne. ← Nå tror jeg at jeg må ha brukt timesvis her inne i dag. (Vel, hva annet skal man finne på med det dårlige været her på vestlandet. Det blåser så stolen min rister innimellom). Godt å høre at det står et støtteapparat klart for meg når jeg er klar for å gjøre noe med "problemet". (Neida, er ikke noe problem, jeg kan slutte når jeg vil, jeg skal logge av om... ikke så lenge. Eller bare en stund til. I alle fall ikke så alt for lenge...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. desember 2006 #111 Del Skrevet 10. desember 2006 Selv med langt mindre dårlig vær enn på ytre vestland så kan man tilbringe mye tid her, men det er selvsagt ikke fordi jeg må. Det er fordi......fordi.....fordi......det er litt dårlig vær her også og jeg vil ikke bli beskyldt for å være TV-slave. God forklaring, ikke sant? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 11. desember 2006 #112 Del Skrevet 11. desember 2006 Den er gyldig den, Cata. Jeg bruker den ofte selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. desember 2006 #113 Del Skrevet 11. desember 2006 Ja, jeg kan jo ikke være TV-slave når jeg sitter her? Kan jeg vel? I høyden skjermslave for det er jeg jo på jobben også. Og bare så det er sagt....jeg er ikke på jobb akkurat nå altså. Eh....hm.....sitte her på en arbeidsdag når jeg ikke er på arbeid... Er det bra? Det høres i allfall ikke bra ut. Ahem..Stryk siste tankerekke av netthinna. Altså: jeg er KG slave som prøver å overbevise meg om at jeg ikke er det. Sånn er det bare. (Men har legitimt fri fra jobben i dag, altså. Jeg er ikke kommet så langt at jeg skulker for å sitte her. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #114 Del Skrevet 11. desember 2006 Ja, jeg kan jo ikke være TV-slave når jeg sitter her? Kan jeg vel? I høyden skjermslave for det er jeg jo på jobben også. Og bare så det er sagt....jeg er ikke på jobb akkurat nå altså. Eh....hm.....sitte her på en arbeidsdag når jeg ikke er på arbeid... Er det bra? Det høres i allfall ikke bra ut. Ahem..Stryk siste tankerekke av netthinna. Altså: jeg er KG slave som prøver å overbevise meg om at jeg ikke er det. Sånn er det bare. (Men har legitimt fri fra jobben i dag, altså. Jeg er ikke kommet så langt at jeg skulker for å sitte her. ) ← Skjermslave var kanskje ikke et en dum beskrivelse! Ellers så vet du nå hvor du skal henvende deg om du føler at du vil skulke for å å kunne bruke KG. Vi skal nok få deg vekk fra deg skjønner du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. desember 2006 #115 Del Skrevet 11. desember 2006 Vi skal nok få deg vekk fra deg skjønner du.... ← Takker :cry: <--- Ikke triste tårer, bare dyyyyypt rørt over omtanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #116 Del Skrevet 11. desember 2006 Da skal du jammen få en også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sesi Skrevet 16. mars 2007 #117 Del Skrevet 16. mars 2007 *Funderer på om alle har kommet over avhengigheten, eller om den har blitt enda verre siden det ikke er noen innlegg her på så lenge* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #118 Del Skrevet 16. mars 2007 Har bare gitt opp.... Er mer avhengig nå enn før... Har havna "utpå" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sesi Skrevet 16. mars 2007 #119 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg har ikke 500 innlegg engang jeg, så jeg er IHVERTFALL IKKE avhengig i det hele tatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 16. mars 2007 #120 Del Skrevet 16. mars 2007 Tror dere bare er blitt mer anonyme jeg (Dere som i at jeg ikke er medlem her... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå