Gå til innhold

Anonyme KGholikere

Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror vi må ta opp denne tråden igjen, nå er det jul og da er det mange som kan ramle utpå. Tror det er på tide at vi tar oss sammen og gjør oss klare til å ta imot de andre medmenneskene våre her inne.

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror vi må ta opp denne tråden igjen, nå er det jul og da er det mange som kan ramle utpå. Tror det er på tide at vi tar oss sammen og gjør oss klare til å ta imot de andre medmenneskene våre her inne.

:nisse:

Nå tror jeg at jeg må ha brukt timesvis her inne i dag. (Vel, hva annet skal man finne på med det dårlige været her på vestlandet. Det blåser så stolen min rister innimellom). Godt å høre at det står et støtteapparat klart for meg når jeg er klar for å gjøre noe med "problemet". (Neida, er ikke noe problem, jeg kan slutte når jeg vil, jeg skal logge av om... ikke så lenge. Eller bare en stund til. I alle fall ikke så alt for lenge...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv med langt mindre dårlig vær enn på ytre vestland så kan man tilbringe mye tid her, men det er selvsagt ikke fordi jeg må. Det er fordi......fordi.....fordi......det er litt dårlig vær her også og jeg vil ikke bli beskyldt for å være TV-slave.

God forklaring, ikke sant? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan jo ikke være TV-slave når jeg sitter her? Kan jeg vel? I høyden skjermslave for det er jeg jo på jobben også. Og bare så det er sagt....jeg er ikke på jobb akkurat nå altså. Eh....hm.....sitte her på en arbeidsdag når jeg ikke er på arbeid... Er det bra? Det høres i allfall ikke bra ut.

Ahem..Stryk siste tankerekke av netthinna. Altså: jeg er KG slave som prøver å overbevise meg om at jeg ikke er det. Sånn er det bare. :ler:

(Men har legitimt fri fra jobben i dag, altså. Jeg er ikke kommet så langt at jeg skulker for å sitte her. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg kan jo ikke være TV-slave når jeg sitter her? Kan jeg vel? I høyden skjermslave for det er jeg jo på jobben også. Og bare så det er sagt....jeg er ikke på jobb akkurat nå altså. Eh....hm.....sitte her på en arbeidsdag når jeg ikke er på arbeid... Er det bra? Det høres i allfall ikke bra ut.

Ahem..Stryk siste tankerekke av netthinna. Altså: jeg er KG slave som prøver å overbevise meg om at jeg ikke er det. Sånn er det bare.  :ler:

(Men har legitimt fri fra jobben i dag, altså. Jeg er ikke kommet så langt at jeg skulker for å sitte her. ;) )

Skjermslave var kanskje ikke et en dum beskrivelse! :Nikke:

Ellers så vet du nå hvor du skal henvende deg om du føler at du vil skulke for å å kunne bruke KG.

Vi skal nok få deg vekk fra deg skjønner du.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Annonse

*Funderer på om alle har kommet over avhengigheten, eller om den har blitt enda verre siden det ikke er noen innlegg her på så lenge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...