Gå til innhold

En mannsrett å bli sugd.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han jeg bor sammen med mener at det er hans rett til at jeg skal gi han en blowjob i ny og ne. Er dette en vanlig holning blandt menn? Og hva mener dere andre kvinner om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Det er jo klart at det er en menneskerett! :ironi:

Om jeg suger noen så er det fordi jeg har lyst til å gjøre det. Om jeg ikke har lyst så gjør jeg det ikke. Ingen kan kreve "tjenester" av meg.

Om min partner ikke har lyst på sex, ikke vil slikke meg el er det greit. Fordi sex er best når begge har lyst!

Skrevet

Nei, han har ikke rett til å kreve at du skal suge ham, men han har en rettt til å finne en dame som vl hvis det er veldig viktig for ham.

Skrevet

Det er en holdinig som jeg har funnet veldig vanlig blant menn, desverre.

Jeg mener ikke at det er en mannsrett å bli sugd, men.. Jeg gjør det hvis jeg vil, jeg.

Skrevet

Absolutt ingen mannsrett!!! :kjempesinna:

Du må få gjøre akkurat det du føler for. Vil du suge han, så suger du han. Det er langt fra noe han kan forvente at du skal gjøre.. Etter min mening iallefall.. :forvirret:

Selv synes jeg ikke det er noe problem og gjøre det, så derfor skjer det vel heller ofte når jeg har partner. Men det er ikke fordi han forlanger det, men fordi jeg ønsker å gjøre det selv. Så tenner jeg jo ganske på å gjøre noe han liker også da.

Men konklusjonen min blir at du må gjøre det du ønsker. Hvis ikke blir det feil. Sex handler ikke om å gjøre ting du ikke har lyst til. Det er nettopp LYST det handler om ;)

Skrevet

Den dagen en mann krever at jeg skal suge han kan du banne på at jeg ikke gjør det. Jeg gjør det fordi jeg liker det, men det er absolutt ikke en menneskerett..

Skrevet

Er dessverre ingen mannsrett. Jeg har vært i et forhold i 1,5 år nå, og hun har ikke sugd meg mer en 4-5 ganger. Når jeg spør hvorfor hun ikke gjør det sier hun bare at hun ikke vet. Gidder ikke mase på henne, hun vet at jeg vil det. Og, hvor gøy er det å få blomster når man har bedt om det selv liksom?

Skrevet

Jeg suger fordi jeg vil suge.

Synes han det er en mannsrett å bli sugd bør han finne seg en nikkedukke som står på pinne for ham. Jeg gjør det ikke.

Skrevet

Herregud! Hvor mange av dere har opplevd at mannen krever å bli sugd??

Det må da være et fåtall som stiller slike krav. At de har lyst og liker å bli sugd er en ting.

Skrevet

Dersom det er en mannsrett å bli sugd så er det en kvinnes rett til å bli slikket :sjarmor:

Forøvrig så synes jeg ikke ordene rett og plikt har noe med seksuallivet til et par å gjøre.

Skrevet

Jeg vil også bli sugd.....NÅÅ!!! :sur:

Skrevet

Jeg pleier sjelden å gjøre ting andre mener jeg skal gjøre, bare fordi de syns det er deres rett.

Skrevet

Man har ikke rett på å bli sugd. Jeg var sammen med en psykopat en gang og han krevde at jeg sugde ham når jeg hadde mens og han ikke ville ha sex med meg da. Sykt spør du meg! Jeg suger når jeg har lyst selv, dermed basta :frustrert:

Skrevet

Han får sette i gang å suge seg selv da. ;)

Skrevet
Han får sette i gang å suge seg selv da. ;)

:hoho: Var det ikke en artikkel noen måneder tilbake om hvor stor prosentandel som faktisk hadde forsøkt det der?

Skrevet

En del menn tenker nok det, ja.

Jeg har det som regel at før jeg innleder et forhold med en mann, avklarer jeg slikt på forhånd. Det må ligge andre verdier til grunn for forholdet enn sex, og jeg er ikke med på sugeting osv. Jeg er faktisk ikke hans tjener.

Liker han det ikke får han gå. Men som regel har jeg funnet flotte, voksne kjekke menn som ikke mener at tiss og suging er det viktigste limet i et forhold. Heldigvis finnes det menn som er ordentlige og vet hvordan de skal behandle damer. :)

Skrevet
Liker han det ikke får han gå. Men som regel har jeg funnet flotte, voksne kjekke menn som ikke mener at tiss og suging er det viktigste limet i et forhold. Heldigvis finnes det menn som er ordentlige og vet hvordan de skal behandle damer.  :)

:wow: Hvor?

Skrevet

Så med andre ord - om man liker å bli sugd, har man ikke noe i et forhold å gjøre, og vet ikke hvordan man skal behandle damer :ironi:

Skrevet
Jeg har det som regel at før jeg innleder et forhold med en mann, avklarer jeg slikt på forhånd. Det må ligge andre verdier til grunn for forholdet enn sex, og jeg er ikke med på sugeting osv. Jeg er faktisk ikke hans tjener.

Helt enig. Jeg pleier å avklare på forhånd om dama vil ha sånne orgasmeting og slikt. Det må ligge andre verdier til grunn for forholdet enn det. Jeg får orgasme ved penetrering. Gjør ikke hun det, får hun se å lære seg det. Jeg er faktisk ikke hennes tjener.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
Helt enig. Jeg pleier å avklare på forhånd om dama vil ha sånne orgasmeting og slikt. Det må ligge andre verdier til grunn for forholdet enn det. Jeg får orgasme ved penetrering. Gjør ikke hun det, får hun se å lære seg det. Jeg er faktisk ikke hennes tjener.

:ler::klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...