Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Hei! Jeg skal på ball Skal ha en nokså kraftig sminke på meg, og det vil sikkert kreve noen runder med "oppfriskning" i løpet av kvelden. Jeg har en liten avlang veske som jeg hadde tenkt å ta med. Noen tips på hva jeg skal ha med av sminke i den? Jeg har virkelig lyst til å ta med "alt" jeg har brukt, men det er begrenset med plass... Spørsmålet er i så fall hva er et "must" å ta med når man er på ball? Er det leppestift (skal ha knallrød), concealeren, eyelineren, pudderet....what? Takker for svar
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Kan jo alltids være lurt å ha med en stor veske i tillegg, så får du plass til både sminkepung, sko, osv...
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Leppestiften og eyelineren bør iallefall prioriteres.. Kanskje pudder for å matte ned litt utover kvelden. Ellers kan det være lurt å ha med blank neglelakk for å reparere eventuelle hull i strømper/strømpebukse..
Gjest Kanelia Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Jeg ville prioritert leppestift og pudder.
Wonders Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 leppestift,conceler til når mascaraen begynner å miste grepet, og mini speil, så du diskre kan åpne vesken i fanget å se om noe ikke er som det skal, da slepper du å gå på do hver gang om du bare lurer på noe.
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Leppestift og pudder burde holde. Det å begynne å ordne med øyensminken utover kvelden tror jeg ikke er lurt...
Karamba Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 I den lille veska så ville jeg hatt leppestift, pudder og lommebok...
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2006 #8 Skrevet 4. november 2006 leppestift, consealer/pudder og eyeliner (jeg legger alltid på ekstra eyeliner når jeg er på fest)
FantasDick Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 Leppestift, concealer og evt pudder hadde jeg prioritert, iallefall. Lykke til!
skruf Skrevet 4. november 2006 #11 Skrevet 4. november 2006 Leppestift,pudder,ekstra strømpebukse og tampong i tilfelle rottefelle. Hvis kvelden blir lang bruker jeg også å ha med en parfymeprøve av den parfymen jeg bruker. Lykke til på ball
Gjest Balljenta_TS Skrevet 5. november 2006 #12 Skrevet 5. november 2006 Hei! Tusen takk for mange gode svar Det ser ut som leppestiften er et must! Skal ta med pudder eller concealer, og eventuelt eyeliner, hvis jeg får bruk for det. Har prøvd å putte dem i vesken, så er det nok rom for penger, mobiltlf og et lite kamera, hehe... Tusen takk for hjelpen. Nå er jeg klar for ball om ikke så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå