Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal på ball :) Skal ha en nokså kraftig sminke på meg, og det vil sikkert kreve noen runder med "oppfriskning" i løpet av kvelden.

Jeg har en liten avlang veske som jeg hadde tenkt å ta med. Noen tips på hva jeg skal ha med av sminke i den? Jeg har virkelig lyst til å ta med "alt" jeg har brukt, men det er begrenset med plass...

Spørsmålet er i så fall hva er et "must" å ta med når man er på ball? Er det leppestift (skal ha knallrød), concealeren, eyelineren, pudderet....what?

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo alltids være lurt å ha med en stor veske i tillegg, så får du plass til både sminkepung, sko, osv...:)

Skrevet

Leppestiften og eyelineren bør iallefall prioriteres.. Kanskje pudder for å matte ned litt utover kvelden.

Ellers kan det være lurt å ha med blank neglelakk for å reparere eventuelle hull i strømper/strømpebukse..

Gjest Kanelia
Skrevet

Jeg ville prioritert leppestift og pudder.

Skrevet

leppestift,conceler til når mascaraen begynner å miste grepet, og mini speil, så du diskre kan åpne vesken i fanget å se om noe ikke er som det skal, da slepper du å gå på do hver gang om du bare lurer på noe.

Skrevet

Leppestift og pudder burde holde.

Det å begynne å ordne med øyensminken utover kvelden tror jeg ikke er lurt...

Skrevet

I den lille veska så ville jeg hatt leppestift, pudder og lommebok...

Skrevet

leppestift, consealer/pudder og eyeliner :) (jeg legger alltid på ekstra eyeliner når jeg er på fest)

Skrevet

Leppestift, concealer og evt pudder hadde jeg prioritert, iallefall.

Lykke til! :)

Skrevet

Leppestift,pudder,ekstra strømpebukse og tampong i tilfelle rottefelle. Hvis kvelden blir lang bruker jeg også å ha med en parfymeprøve av den parfymen jeg bruker. Lykke til på ball :)

Gjest Balljenta_TS
Skrevet

Hei!

Tusen takk for mange gode svar :)

Det ser ut som leppestiften er et must! Skal ta med pudder eller concealer, og eventuelt eyeliner, hvis jeg får bruk for det. Har prøvd å putte dem i vesken, så er det nok rom for penger, mobiltlf og et lite kamera, hehe...

Tusen takk for hjelpen. Nå er jeg klar for ball om ikke så lenge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...