Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 er det noen her over 25 som bruker fluortabletter?
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 er det noen her over 25 som bruker fluortabletter? ← jeg er 25 og bruker fluorskylling, har aldri hatt hull....
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Pleide å bruke regelmessig, men det har visst falt ut av hukommelsen! Takk for at du minnet meg på det! Ellers bruker jeg tanntråd hver dag. Viktig å ta vare på tennene sine! Jeg er også 25 og har aldri hatt hull :rosasmil:
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Pleide å bruke regelmessig, men det har visst falt ut av hukommelsen! Takk for at du minnet meg på det! Ellers bruker jeg tanntråd hver dag. Viktig å ta vare på tennene sine! Jeg er også 25 og har aldri hatt hull :rosasmil: ← Hehe, jeg er hun over som heller ikke har hatt hull. Gruer meg allikevel hver gang jeg skal til tannlegen fordi jeg er så redd for at jeg skal ha hull... Det hadde gått på æren løs Da mener jeg selvfølgelig ikke at dere som har hatt hull skal være flaue. Det er bare meg som er litt rar, når det kommer til hull i tennene
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 kan man likså godt bruke tabletter som skyll?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå