Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 http://www.bmezine.com/pierce/01-ear/A6101...bmepb373422.jpg Noen som har gjort det her? Ble det brukt skalpell, eller er "strekker"? Hvor mye kostet det?
Gjest Tanita Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Hvorfor vil du gjøre det? (Jeg syns det er noe av det styggeste jeg ser)
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Fordi jeg kanskje synes det er noe av det fineste jeg ser?
Gjest Sativa Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Den er nok strukket ja. Det tar jo litt tid, setter inn større og større smykke etterhvert. Jeg synes også det er kjempefint, spesielt med tresmykker.
Loquita Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Jeg synes også at det kan være fint til tider...MEN så blir man seksti år og da er det kanskje ikke like lekkert? Men akkurat slike som det var bilde av på den linken kan man få kjøpt "falske", dvs det ser ut som hele går igjennom, men det er bare treplater på hver side. Jeg har noen som jeg liker veldig godt som er laget av kokosnøtter.. De er av den falske typen da. De er formet litt som spiraler som liksom "snurrer" seg sammen bak øret om du forstår...
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #8 Skrevet 4. november 2006 Så en gang en mann som hadde strukket hullene og satt øredobber som gikk som en tunell gjennom ørene, vanskelig å forklare, det så rart ut altså, å kunne se gjennom et stort hull i øreflippen.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 Hehe, hadde one night stand med en slik mann en gang. Og det var kjipt, for det var ingen øreflipp å bite i og så klirret (!) det veldig i de ringene
Gjest Sativa Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 Hehe, hadde one night stand med en slik mann en gang. Og det var kjipt, for det var ingen øreflipp å bite i og så klirret (!) det veldig i de ringene ← Haha, håper du fant noe annet å bite i da Og at du ikke fikk kostbare skader på tennene dine.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #11 Skrevet 5. november 2006 Jeg synes også at det kan være fint til tider...MEN så blir man seksti år og da er det kanskje ikke like lekkert?← Nå har vel de "fleste" fra 20-30 års alderen noen form for piercing eller tatovering, så da blir det ikke så rart om en på 70-80 år nå skulle ta å vide ut øreflippene sine med tønner/plugger i ørene, piercing i øyenbrynet, navlen, underlivet, tungen and so on. Og enda mer vanlig blir det...
Gjest f Skrevet 5. november 2006 #12 Skrevet 5. november 2006 Hvordan blir øret når man tar ut smykket da?
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #14 Skrevet 5. november 2006 Du strekker ikke, du blokker. Begynner med et lite smykke, og omkretsen i ringen blir større etterhvert. Det tar tid, og kan nok gjøre litt vondt. Ja, man får et stort hull i øret når man tar ut smykket. Kan putte fingeren inn der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå