Gjest Tanita Skrevet 3. november 2006 #21 Del Skrevet 3. november 2006 Oki! Får håpe du får en bil, da. Selv ønsker jeg meg: En fredelig jul (høres klisje ut, men sant - i år ønsker jeg en fredelig og koselig jul!) Sokker (trenger masse! Og ullsokker!) Undertøy Høye sorte skinnstøvletter Sølvsmykke Hudpleietime Bøker Abonnement på et blad flybillett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Freken Skrevet 3. november 2006 #22 Del Skrevet 3. november 2006 I år ønsker jeg meg stort sett praktiske ting: -klokke -tøfler -vintersko/støvletter -mandelkvern -paiform -barberblader.. (sabla dyre, og jaggu meg en forbruksvare) -ting til fotoalbum, sjablonger og liknende Hmm, jeg kan ikke komme på mer. Ellers er det alltid "bænkers" med bøker og dvd`er. Ønsker meg en del sesonger av friends. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 3. november 2006 #23 Del Skrevet 3. november 2006 Sokker (trenger masse! Og ullsokker!) Å, det ønske må jeg stjele! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 3. november 2006 #24 Del Skrevet 3. november 2006 Det er når man ønsker seg sokker til jul, at man skjønner man er blitt voksen. (snakker ikke om sånne fine, supergode, hjemmestrikkede som bare bestemor kan strikke, altså...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 3. november 2006 #25 Del Skrevet 3. november 2006 Uff, da. Yme gråter... Er litt hårsår, da, gutten? Så, så, niomi kan blåse på! Og da har vi vel sporet av tråden nok..... ← Ånei, du legger ann på meg!!! Det er helt greit assa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 4. november 2006 #26 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) At det føles riktigere å være her! Endret 4. november 2006 av Chrizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkersøta Skrevet 4. november 2006 #27 Del Skrevet 4. november 2006 En kjæreste innpakket i sølvpapir og rødt bånd. Ellers undertøy, mobiltelefon, tøy, smykker, et lite kjøkkenbord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 4. november 2006 #28 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg sitter og skriver ønskeliste til jul nå, men sliter litt med og finne ut hva jeg ønsker meg. Så derfor lurer jeg på hva ønsker du deg til jul?? ← hmmm... hvis man sliter med å finne på noe og ønske seg, så trenger man kanskje ikke så mye da, eller? Skal ikke ødelegge tråden din, men jeg synes det har blitt så trist med disse "bestillingslistene" til jul, jeg... ja, jeg kaller dem bestillingslister i stedet for ønskelister. Skulle gjerne tatt de tusenlappene jeg bruker på gaver til alle som har alt de trenger fra før, og gitt dem til Frelsesarmeen i stedet, men jeg er for feig til å stå i mot presset fra familien. Nå skal det jo sies at i vår familie er det kun barna som får gaver og det ville jo blitt trist for dem og ikke få gaver til jul. Det hender vi voksne utveksler vinflasker, men det er ikke hvert år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 4. november 2006 #29 Del Skrevet 4. november 2006 Bestillingsliste og bestillingsliste... Jeg skriver ønskeliste, men det betyr ikke at noen er forpliktet til å kjøpe noe fra den. Men jeg syns hvertfall det er fint å kunne gi noe som ikke blir gjemt bort i en skuff av mottakeren. Her er min liste. Presskanne fra Bodum Symaskin Marsdal, M. : Tredje venstre (Bok) Clowes, Daniel : Ghost world (Tegneserie) Nemi : stjernestøv og løgner (som ingen ga meg i fjor, så da ønsker jeg meg den i år også) CDer: Annie : Anniemal, Rufus Wainwright : Poses og Coldplay : X&Y Brødrene Dahl 1, 2 & 3 på DVD Ganske stor toalettmappe 1 GB minnepenn Gyroball Et strikket eller heklet sjal Lancome Définicils Mascara Digitalt fotoaparat Ullsokker Ellers er rødvin og stearinlys alltid noe jeg har bruk for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 4. november 2006 #30 Del Skrevet 4. november 2006 hmmm... hvis man sliter med å finne på noe og ønske seg, så trenger man kanskje ikke så mye da, eller? Trenger ikke å bety det, kan også bety at man har litt gullfisk hukommelse. Jeg er ihvertfall veldig sånn at jeg går å tenker "å, jeg thadde virkelig trengt noen tøfler, det må jeg ønske med til jul" også glemmer jeg det når noen spør. Hvis man ikke trenger noe kan man vel ønske seg typiske forbruksvarer fra de som liker å gi bort presanger, f.eks såper, sokker, konfekt, vin ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emeldina Skrevet 5. november 2006 #31 Del Skrevet 5. november 2006 - Symaskin - Videokamera - DVD-opptaker m/ harddisk - Pastamaskin - Kjøkkenmaskin - Ny laptop - Bøker - Elektrisk manikyr-/pedikyrsett - Kaffe-/espressomaskin - Ladyshave - Smykker - Duftlys - Stor sort skinnveske til skolebruk - Morsomme gummistøvler - Filofax - Veggkalender for 2007 - Salt-/pepperkvern - Staffeli, lerret, pensler, palett, olje- og akrylfarger - GPS - Kaffekanne i stål - Tulipanvase - Nye spørsmålskort til TP - Alle sesongene av Sex & the City på DVD ...og sikkert mye mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orestes Skrevet 5. november 2006 #32 Del Skrevet 5. november 2006 Laptop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 5. november 2006 #33 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Ønskeliste til bursdagen min/jul; - Mikrofon m/stativ osv. - Nytt skjermkort osv. - Tur til London. - Gavekort på Platekompaniet - Gavekort på H&M - Penger - Nattpysj - Hyller - DVDer; Frank Sinatra - 10 DVD Box Set Little House on the Prairie Season 2-10 Goodbye Mr Chips (1939) Den lille havfruen - spesialutgave Skjønnheten og udyret Askepott Walk the Line Syriana The Corpse Bride Monty Python and The Holy Grail E.T. - The Extra-Terrestrial En dag i livet A Nightmare Before Christmas Farewell, My Concubine Frida Gudfaren collection Import/Eksport Marty Ondskapens hotell Pianisten Proof Stand Up Festival 2005 Stekte grønne tomater The Constant Gardener The Island Vår, Sommer, Høst, Vinter.. Og Vår Vinterhjerte/Un Coeur En Hiver Monty Python - Livet Er Python Alfie (2006) Alfie (1966) Bruce Almighty - Cd'er; The Definitive Ray Charles (2CD) - Ray Charles Rosenrot - Rammstein Völkerball (m/DVD) - Rammstein Rudebox - Robbie Williams Angels - Rarities - Robbie Williams Science - Thomas Dypdahl October Trilogy (4CD+DVD) - Thomas Dypdahl Spending Time With Morgan - Ane Brun Maestro - Special Limited Tour Edition (2CD) - Kaisers Orchestra Back To Basics (2CD) - Christina Aguilera Piece By Piece - Special Edition (m/DVD) - Katie Melua The Classic Singles (4CD) - Nat King Cole Sundes Verden - De Beste (2CD) - Øystein Sunde Sånn Er´e Bare - Øystein Sunde Kjekt Å Ha - Øystein Sunde Du Må´kke Komme Her Og Komme Her - Øystein Sunde The Ultimate Monty Python Rip Off - Monty Python Proxima Estacion: Esperanza - Manu Chao Vegas (5CD) - Frank Sinatra Under The Iron Sea - Keane Libra - New Version - Toni Braxton The Ultimate Toni Braxton - Toni Braxton There You´ll Be - Faith Hill Love Will Always Win - Faith Hill Fijacion Oral Vol. 1 (DualDisc) - Shakira (kjøpt selv) Oral Fixation Vol. 2 - New Version - Shakira (kjøpt selv) Pointless Nostalgic - Jamie Cullum Catching Tales - Jamie Cullum Mended - March Anthony Miracle - A Celebration Of New Life - Celine Dion Confessions - Deluxe Repackage - Usher The Captain And The Kid - Elton John Absolutt Ikke Bare Egil Band - Bare Egil Band Love Songs: A Compilation … Old And New (2CD) - Phil Collins Echoes - Best Of Pink Floyd: Special Edition (2CD) - Pink Floyd And I Feel Fine...: The Best Of The I.R.S. Years 1982-1987 - Limited Edition (2CD) - R.E.M. Greatest Hits - Wyclef Jean Best: 1991-2004 - Special Edition (2CD) - Seal Truly, Madly, Completely – The Best Of - Savage Garden Affirmation - Savage Garden These Are The Days - Saybia The Second You Sleep - Saybia Twentyfive - Best Of (2CD) - George Michael Trading Snakeoil For Wolftickets - Gary Jules Duper Sessions - Sondre Lerche Two Way Monologue - Sondre Lerche Bolton Swings Sinatra - Michael Bolton Greatest Hits 1985-1995 - Michael Bolton The Best Of Me - Bryan Adams - Bøker; 1001 filmer du må se før du dør av Oliver Tukec (fikk til bursdagen min) Zorro av Isabel Allende Kort fortalt - Hemingways noveller av Hemingway Ernest Mrs Dalloway av Virginia Woolf Sonetter av William Shakespeare En midtsommernattsdrøm av William Shakespeare Stormen av William Shakespeare Som dere vil ha det av William Shakespeare Stor ståhei for ingenting av William Shakespeare Troll kan temmes av William Shakespeare Macbeth av William Shakespeare Ville svaner: tre døtre av Kina av Jung Chang Den digitale festning av Dan Brown David Copperfield av Charles Dickens Vår felles venn av Charles Dickens Tilbake til Shanghai av Kazuo Ishiguro Remains of the Day av Kazuo Ishiguro Never Let Me Go av Kazuo Ishiguro A Pale View of Hills av Kazuo Ishiguro An Artist of the Floating World av Kazuo Ishiguro The Unconsoled av Kazuo Ishiguro Northanger Abbey av Jane Austen Siderhusreglene av John Irving Garps bok av John Irving Enke for et år av John Irving Den fjerde hånden av John Irving Elskeren av Margerite Duras Tilværelsens uutholdelige letthet av Milan Kundera Livet er et annet sted av Milan Kundera Identitet av Milan Kundera Latterlige kjærlighetshistorier av Milan Kundera Udødeligheten av Milan Kundera En spøk av Milan Kundera Uvitenheten av Milan Kundera The Tenant of Wildfell Hall av Anne Brontë Drep ikke en sangfugl av Harper Lee Gigi av Colette Young Adam av Alexander Trocchi White Chritmas av Margaret Eme Bailey When Harry Met Sally av Nora Ephron Twelfth Night av William Shakespeare Nattsvermeren av Thomas Harris Hannibal av Thomas Harris Den røde drage av Thomas Harris The House of Doctor Edwards av Francis Bleeding Broene i Madison county av Robert James Waller Tribunefeber av Nick Hornby Rosens navn av Umberto Eco Pelikanrapporten av John Grisham Regnmakeren av John Grisham The Color Purple av Alice Walker Gutten i graven ved siden av av Katarina Mazetti Flora's Lot av Katie Fforde The Guy Next Door av Meg Cabot The Old-Girl network av Catherine Alliott Life Skills av Katie Fforde Madonna-gåten av Knut Nærum. This Time of Dying av Reina James Palliser-romanene av Anthony Trollope (serie); Can You Forgive Her? Phineas Finn The Eustace Diamonds Phineas Redux The Prime Minister The Duke's Children Mvh Yvonne Endret 12. november 2006 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #34 Del Skrevet 5. november 2006 At familien forblir stabil, frisk og harmonisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastafan Skrevet 5. november 2006 #35 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg ønsker meg en sjømannsbrud og glidekrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. november 2006 #36 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg ønsker at det går fort til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. november 2006 #37 Del Skrevet 5. november 2006 Mente ikke å høres sur ut altså, men det var det jeg kom på i farten. Og det jeg ønsker meg mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maa Skrevet 6. november 2006 #38 Del Skrevet 6. november 2006 Ønsker meg: - Bidrag til pc-skjerm, flat! - Gavekort hos hudpleier - Gavekort / produkter fra Kanebo - div dvd og cd - interiørblad - bubetti-skoletter - badedrakt Ønsker oss: - cognac glass - hurtigmkser - Dørskilt - stilig dørmatte - Skokost- sånn som ser ut som 3 piasavakoster "i ett" til å ha på yttertrappa - Billedbelysning - Postkasse - snop og god drikke Overraskelser!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluagh Skrevet 6. november 2006 #39 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg har for en gangs skyld ønsker å komme med, ikke "jeg vet ikke" som det pleier være! Sloggi undertøy(den der hipster varianten) Ny mobiltelefon(min streiker...) Større minnekort til mobiltelefonen jeg har(i tilfelle jeg ikke får ny, heh) Penger Gavekort Fargerike sokker BH som passer(evt gavekort på LaLina så kjøper jeg selv noen som passer...) Smykker Bøker En A4 bilderamme til podens 2. klasse bilde Vinterdekk med felg til bilen min... Mini deler(urealistisk ønske, må nok pent skaffe selv, derav ønsket om penger) Hårstæsj Tykke gensere(gjerne med høy hals) Kul lue Vanter, de til 19kr som H&M pleier å ha Skjerf, jeg får aldri nok skjerf! Et stort fint krus jeg kan kose meg med på vinteren, drikke jule te 200W Jäger varmekolbe til akvariet Det jeg har sagt fra om at jeg IKKE ønsker meg er: CD(har noen terra med musikk på serveren...) DVD(sjelden tid til å se filmer...) Pynteting(nettopp kvittet meg med mest mulig stæsj for å minste ting som samler støv siden jeg har fått støvallergi...) Hår-dill(hårstrikker er greit) Blomstervaser(jeg har to, jeg har ALDRI blomster i dem...) Bilder(har for mange..) Jeg blir stort sett takknemlig for det meste, men i år spesielt truser og sokker, in desperate need of...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lion queen Skrevet 7. november 2006 #40 Del Skrevet 7. november 2006 Har igrunn det jeg trenger,men ønsker meg igrunn gavekort på deilige og avslappende spa behandlinger...medberegnet barnevakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå