Gjest - Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Jeg trenger hjelp til å finne et behandlingsopplegg for sinnemestring. De oppleggene jeg finner er alle beregnet på voldelige menn. I vår familie er problemet sinne/ agresjon/ roping/ skriking/ eksplodere for filleting. Men altså ikke vold..... Opplegget jeg leter etter må være beregnet på voksne.
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 En eksplosjon er en eksplosjon, jeg vil tro du kan benytte mye av de samme prinsipper uansett om det dreier seg om at han eksploderer og slår, eller han eksploderer og "bare" truer/roper/"banker neven i bordet".
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Følger med på denne, kunne tenkt meg å lære meg selv, og jeg er kvinne. Ikke voldelig, men av og til litt VEL sint. Det kan gå an å gå til psykolog, eller kanskje et kurs gjennom familievernkontor e.l, om det er et "familieproblem"? Ellers vet jeg faktisk om folk som har brukt kinesolog, men det er vel opp til den enkelte om man velger å tro at slike metoder fungerer.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Yoga er en bra måte å få kontroll på. Blir ikke det samme som gruppeterapi men på individuelt nivå.
Nelle Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Jeg ville forsøkt alternativ behandling - gjerne healing. Det funker som bare det. Får løst opp i alle de følelsene som gjør at man mister kontrollen og blir sint. Nelle
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Jeg ville forsøkt alternativ behandling - gjerne healing. Det funker som bare det. Får løst opp i alle de følelsene som gjør at man mister kontrollen og blir sint. Nelle ← Men hvordan foregår "prosessen" eller terapien?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå